Pārlekt uz galveno saturu
Atzinība
Studentiem
Ziņas

Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) ir atzīta par kvalitatīvāko augstskolu ar labāko reputāciju Latvijā, iegūstot augstāko rādītāju desmit lielāko Latvijas augstskolu vidū. Tas secināts šā gada sākumā veiktajā pētījumu kompānijas Kantar TNS Latvijas augstskolu reputācijas pētījumā.

Jauniešu vidū (15–26 gadi) RSU reputācija ir vērtēta ar 74 indeksa punktiem, kamēr nozares vidējais rādītājs šajā mērķauditorijā ir 58 punkti. Savukārt sabiedrībā kopumā (15–60 gadi) RSU reputācija ir vērtēta ar 69 punktiem, kas arī ir augstākais vērtējums Latvijā, bet vidējais reputācijas vērtējums šajā mērķauditorijā augstskolām ir 57 punkti. RSU reputācijas indekss pārsniedz visu nozaru Eiropas vidējo rādītāju, kas ir 46 punkti.

Kā secināts pētījumā, RSU reputācijas pamatā ir uzticamība augstskolai un augstā izglītības kvalitāte. Arī tas, ka augstskolas diploms tiek augstu vērtēts darba tirgū, kā arī piedāvātā izglītība sniedz praktiskas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas darbam izvēlētajā specialitātē.

RSU rektors Jānis Gardovskis: "Laba reputācija ir grūti iegūstams, bet ārkārtīgi nozīmīgs organizācijas aktīvs. Mūsu izcilā snieguma pamatā ir pārdomāta ilgtermiņa attīstības stratēģija, kas ļāvusi, balstoties uz precīzi nospraustiem mērķiem, vairāku gadu garumā visai RSU komandai, to skaitā studentiem, veidot RSU par progresīvāko augstskolu Latvijā. Tādēļ domāju, ka augstākā atzinība par reputāciju nav vienreizējs paziņojums, bet mūsu attieksme pret darbu un sabiedrību ikdienā."

Pētījums par augstskolu reputāciju Latvijā tika veikts laikposmā no 2017. gada februāra līdz martam. Telefoninterviju (CATI) veidā visā Latvijā tika aptaujāti 1002 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 60 gadiem (izlase ir reprezentatīva Latvijas iedzīvotāju ģenerālajam kopumam šajā vecuma grupā).

RSU deviņās fakultātēs līdzās ar medicīnu un veselības aprūpi saistītajām studijām ir iespējams apgūt modernas sociālo zinātņu programmas. RSU šobrīd studē 7495 studenti, to skaitā, 2032 ārvalstu studenti no 49 valstīm.

Kantar TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā, nodrošinot saviem klientiem plašu pētījumu klāstu - gan patērētāju vajadzību izpēti, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšanu, zīmolu atpazīstamības un tēla pētījumus, produktu testus, noslēpumainā klienta pētījumus, gan starptautiskiem standartiem atbilstošus mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumus, informāciju un analīzi par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.