Pārlekt uz galveno saturu
  • Aizraujošās nodarbībās uzzināsi daudz interesanta par uzņēmējdarbības un mārketinga aizkulisēm un starptautiskā biznesa praksi

  • Satiksies ar uzņēmējiem un dzirdēsi vērtīgus pieredzes stāstus par jaunuzņēmumu (start-up) attīstīšanu

  • Simulācijas spēlēs iemācīsies praktiski rīkoties mūsdienu uzņēmējdarbības vidē

Norises laiks 2024. gadā11. martā plkst. 10–18
Norises vietaRīgā, Dzirciema iela 16
Maksa (EUR)50,00

Nodarbību grafiks


Dalībnieki pēc radošo darbnīcu absolvēšanas saņems iespēju bez konkursa iestāties bakalaura studiju programmās Starptautiskais bizness un jaunuzņēmumu darbība, Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika un Starptautiskais mārketings un reklāma.

Dalībniekiem iestājoties minētajās studiju programmās, kursu dalības maksa 50 EUR apmērā tiks ieskaitīta kā daļa no studiju maksas.
Noslēguma pārbaudījuma (iestājpārbaudījuma) sekmīga nokārtošana neatbrīvo vidusskolēnu no centralizēto eksāmenu un citu vidusskolas absolvēšanas pārbaudījumu kārtošanas.

Maksa par kursiem un maksāšanas kārtība

Par dalību kursos tiks sagatavots rēķins, kuru nosūtīsim elektroniski uz pieteikumā norādīto e-pastu.

Par kursiem jāsamaksā ar bankas pārskaitījumu līdz kursu sākuma datumam.

Ja rēķins netiek samaksāts norādītajā termiņā, pieteikums uz kursiem tiek anulēts. Grupā ieskaita tikai pēc tam, kad ir samaksāta kursu dalības maksa.

kristaps_zalais.jpg

Daudzi iedvesmojošu un veiksmīgu uzņēmēju veiksmes stāsti sākas ar mazu pirmo soli, kuru sperot pēc tam ir izauguši mums visiem pazīstami uzņēmēji un uzņēmumi – Stīvs Džobss un Apple, Īlons Masks un Tesla, līdz ar to arī tu vari spert līdzīgu pirmo soli, piesakoties radošajām darbnīcām biznesā un mārketingā. Tas tev ļaus ielūkoties un atvērt plašo iespēju durvis RSU, kur ir gan dažādas studiju programmas, atbalsta rīki un biznesa inkubators.

Kristaps Zaļais, RSU biznesa inkubators B-Space mentors

diana_benke.png

Tā bija lieliska iespēja aizraujošās nodarbībās ar draudzīgiem pasniedzējiem uzzināt daudz interesanta par jaunuzņēmumu darbību, mārketinga aizkulisēm un starptautiskā biznesa praksi.
Manuprāt, ja skolēnam jau ir zināms aptuvens studiju virziens, kurā skatīties, un viņš saprot, ka tas varētu būt saistīts ar biznesa vidi vai mārketingu, tad šīs darbnīcas noteikti sniegs vai nu apstiprinājumu, ka tas patiešām ir tas, kas patīk, vai saprašanu, ka tomēr jāskatās citā virzienā.
Man šie kursi deva pārliecību, ka tiešām vēlos studēt RSU un sadarboties ar zinošiem docētājiem, kā arī caur dažādām aktivitātēm un studentu pieredzes stāstiem sapratu, ka šajā universitātē iegūšu ne vien teorētiskas, bet visnotaļ arī praktiskas zināšanas.

Diāna Beņķe, bakalaura studiju programmas Starptautiskais mārketings un reklāma otrā gada studente, 2020. gada radošo darbnīcu dalībniece

Nodarbību vadītāji