Pārlekt uz galveno saturu

Iekšējā komunikācija

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:44
Par studiju kursu
Kursa kods:KSK_095LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātneMērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Vineta Savicka
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas20
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nepieciešama izpratne par sabiedrisko attiecību principiem, metodēm un menedžmentu.
Mērķis:
Veidot studentu izpratni par iekšējās komunikācijas lomu uzņēmumā vai iestādē, iekšējās komunikācijas veidošanas mērķiem, principiem un instrumentiem.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Organizācija, darba vide, darbinieki un vadība kā iekšējās komunikācijas vides veidotāji. Iekšējās komunikācijas jēdziens, mērķi, ietekmes puses, mērķauditorijas un definīcijas.Lekcijas1.00auditorija
2Iekšējās komunikācijas barjeras.Lekcijas1.00auditorija
3Iekšējās komunikācijas veidotāji – kas un kā vada iekšējo komunikāciju?Lekcijas1.00auditorija
4Jomas aktuālās problemātikas analīze.Nodarbības4.00auditorija
5Līderības un organizācijas kultūras savstarpējā mijiedarbība un šo konceptu loma iekšējā komunikācijā.Lekcijas1.00auditorija
6Iekšējās komunikācijas plānošana un kampaņas.Lekcijas2.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Semināra darbi; literatūras studijas.
Vērtēšanas kritēriji:
atbilstoši RSU nolikumam
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Pēc sekmīgas kursa apguves studējošais pārzinās iekšējās komunikācijas būtību, mērķus, mērķauditorijas, spēs pielietot veidošanas procesa elementus, kā arī zinās iekšējās komunikācijas nozīmi organizācijas mērķu sasniegšanā, pārmaiņu un krīzes procesos
Prasmes:Studenti pratīs novērtēt iekšējās komunikācijas vidi, identificēt problēmas un sniegt priekšlikumus problēmu risināšanā, izvēlēties piemērotākos iekšējās komunikācijas risinājumus un novērtēt iekšējās komunikācijas aktivitāšu sasniegto rezultātu
Kompetences:Iegūs kompetences, lai izprastu iekšējās komunikācijas nozīmi un instrumentāriju, organizācijas stratēģisko mērķu sasniegšanā; izpratīs iekšējās komunikācijas lomu uzņēmumā vai iestādē; zinās iekšējās komunikācijas veidošanas mērķus, principus un instrumentus; izprtīs iekšējās komunikācijas un darbinieku lojalitātes, motivācijas un produktivitātes mijiedarbību; spēs pielietot iekšējās komunikācijas lomu pārmaiņu vadības, krīžu komunikācijas un stratēģiskās plānošanas procesus.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Anne Gregory, Disrupting the function of ic. A Global Perspective, IC Kollectif Inc., Published online in Canada, 2017.
2Mark G. Ehrhart, Benjamin Schneider, William H. Macey, Organizational Climate and Culture. An Introduction to Theory, Research, and Practice, Routledge, 2014.