.
Studentu medijs V
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:7.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:30.08.2022 09:15:06
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | KSK_273 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 2.00 | ECTS: | 3.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija | Mērķauditorija: | Informācijas un komunikācijas zinātne | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Marta Herca | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Komunikācijas fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Rīga, Dzirciema iela 16, kfkorsu[pnkts]lv, +371 67409183 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 16 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 16 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē". | ||||||||
Mērķis: | Studentu medijs darbojas kā laboratorija, kur studenti izmēģina savus spēkus kvalitatīvu mediju materiālu veidošanā. Kursa laikā students iemācās no idejām attīstīt stāstu, plānot materiāla vākšanu, veikt apstrādi, strādāt ar tekstu, fotogrāfiju un skaņu, un novest darbu līdz publicēšanai. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Videostāsta veidošanas pamatprincipi | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
2 | Izpēte un scenārijs | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Kadru plāns | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Materiāla vākšana | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Montāžas fāzes, aizkadra teksts | Nodarbības | 1.00 | datorklase | |||||
6 | Pēcapstrāde - montāža, skaņas dizains, krāsošana, grafika, teksti | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Sociālo mediju stāsts | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Videostāsta veidošanas pamatprincipi | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
2 | Izpēte un scenārijs | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Kadru plāns | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Materiāla vākšana | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Montāžas fāzes, aizkadra teksts | Nodarbības | 1.00 | datorklase | |||||
6 | Pēcapstrāde - montāža, skaņas dizains, krāsošana, grafika, teksti | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Sociālo mediju stāsts | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Kursa laikā students izstrādā vairākus audiovizuālus stāstus. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Darbs nodarbībās (30%) un publikācijas sagatavošana (70%). | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studenti saprot video formāta priekšrocības un cik daudz laika, cilvēkresursu un kādu tehniku vajadzēs, lai izveidotu videostāstu. | ||||||||
Prasmes: | Studenti pārzina visus ar video veidošanu saistītos aspektus - idejas izstrāde, scenārija rakstīšana, kadruplāna zīmēšana, video filmēšanas tehnikas, montāžas pamatprincipi, pēcapstrāde, publicēšana medijā un sociālajos medijos. | ||||||||
Kompetences: | Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku videostāsta analīzi. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Ward, Frazer. No Innocent Bystanders : Performance Art and Audience. 2012 | ||||||||
2 | Apple, J., Lapalma M. Performance / Media / Art / Culture : Selected Essays. 2019 | ||||||||
3 | Spencer, C., Meskimmon M., Jones, A. Beyond the Happening: Performance Art and the Politics of Communication. 2020. (PRIMO) | ||||||||
4 | Rosenberg, Tiina. Don’t Be Quiet, Start a Riot! 2016. (PRIMO) |