Pārlekt uz galveno saturu

Zinātniskās pētniecības prakse

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:3.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:26:10
Par studiju kursu
Kursa kods:MRU_008LKI līmenis:7. līmenis
Kredītpunkti:3.00ECTS:4.50
Zinātnes nozare:Mērķauditorija:
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Ilze Trapenciere
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Veselības un sporta zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)2Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas4
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Mērķis:
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Ievads praksē: mērķi, prakses dokumentu sagatavošana, prakses uzdevumi, novērtēšanas kritēriji. Prakses norise: kontakts ar institūciju, lomu un funkciju apraksts, uzdevumu definēšana. Integrēt iepriekš iegūtās zināšanas praksē.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības2.00prakses vieta
2Prakses pieredzes seminārs. Prakses Ziņojuma iesniegšana un prezentācija.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības2.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Vērtēšanas kritēriji:
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Atskaite (Prakse)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Zināšanas par bērniem un jauniešiem spēj integrēt individuālā pētniecības projektā un profesionālā praksē. Zināšanas par ētikas principu izmantošanu sociālā darba pētniecībā un praksē.
Prasmes:Definēt pētniecisko problēmu, mērķi, uzdevumus, izvēlēties atbilstošu pētniecības metodi. Veikt pētījumu atbilstoši izvēlētajai pētniecības metodei; analizēt un iterpretēt datus, formulēt secinājumus, prezentēt pētījuma rezultātus.
Kompetences:
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Raudeliūnaitė, R., Petrauskienė, A. (2014). Practice Guide for Master Degree Programme in Social Work with Children and Youth. Vilnius: Mykolas Romeris University.
2Bradford, S., Cullen, F. (2012). Research and Research Methods for Youth Practitioners. London, New York: Routledge.
3Krysik, J.L., Finn, J. (2010). Research for effective social work practice. 2nd ed. Routledge: New York and London.
Papildu literatūra
1Wheeldon, J. (2012). Visualizing social science research: maps, methods, & meaning. Thousand Oaks (Calif.): SAGE Publications.
2Qualitative Research Practice: A Guide for Social Science Students and Researchers
3A.V.Davys, L.Beddou (2009) The Reflective Learning Model: Supervision of Social Work Students. In: Social work Education. International Journal, Vol. 28,