Pārlekt uz galveno saturu

Vispārējā rehabilitācija

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:1.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:06.10.2020 18:02:33
Par studiju kursu
Kursa kods:REK_186LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna; Veselības aprūpeMērķauditorija:Rehabilitācija
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Zane Liepiņa
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Rehabilitācijas katedra
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Rīga, Anniņmuižas bulvāris 26a, rkatrsu[pnkts]lv, +371 20271291
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)4Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas8
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas16
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)4Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas8
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas16
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Profesionālajos studiju kursos atbilstoši katra studējošā specializācijai, funkcionālo spēju ierobežojumu novērtēšanā un klasifikācijā.
Mērķis:
Apgūt zināšanas par rehabilitācijas multiprofesionālo komandu, par komandas locekļu kompetencēm un savstarpējo sadarbību.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
2Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
3Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
4Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Fizioterapijas pamati un fizioterapeita loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
2Ergoterapijas pamati un ergoterapeita loma multidisciplinārā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
3Audiologopēdijas pamati un audiologopēda loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
4Uzturzinātnes pamati un uztura speciālista loma multiprofesionālā rehabilitācijas komandā.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Literatūras studijas, klīniskā gadījuma analīze, sagatavota rehabilitācijas problēmrisināšanas forma.
Vērtēšanas kritēriji:
Klīniskā gadījuma prezentācija.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Ieskaite
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Ieskaite
Studiju rezultāti
Zināšanas:Kursa apguves rezultātā studējošie iegūs zināšanas par rehabilitācijas pakalpojumu organizēšanu Latvijā, Rehabilitācijas problēmrisināšanas veidlapu, rehabilitācijas mērķu uzstādīšanu un ārstniecības personu kompetencēm un sadarbību rehabilitācijas komandā, rehabilitācijas tehnoloģijām.
Prasmes:Kursa apguves rezultātā studējošie spēs analizēt klīniskos gadījumus, lietojot SFK pamatprincipus un atbilstošas SFK pamatkopas, izskaidros funkcionālo spēju novērtēšanas pamatprincipus rehabilitācijas komandas ietvaros, spēs sadarboties rehabilitācijas komandas ietvaros un uzstādīt rehabilitācijas ilgtermiņa un īstermiņa mērķus, spēs piedalīties individuālā rehabilitācijas plāna sastādīšanā, spēs plānot rehabilitācijas tehnoloģijas un novērtēt rehabilitācijas rezultātus.
Kompetences:Kursa apguves rezultātā studējošie prot iegūtās zināšanas un prasmes pielietot interdisciplināras rehabilitācijas komandas darbā.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Use of the ICF model as a clinical problem-solving tool in physical therapy and rehabilitation medicine