Pārlekt uz galveno saturu

Starptautiskās reklāmas organizācijas un vadīšanas pamati

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:29:15
Par studiju kursu
Kursa kods:SBUEK_080LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:3.00ECTS:4.50
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadībaMērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)7Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas14
Nodarbības (skaits)7Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas14
Kopā kontaktstundas28
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)5Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas10
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas18
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Starptautiskais mārketings.
Mērķis:
Sniegt teorētiskas un praktiskas zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu un uzdevumiem tirgvedībā, kā arī starptautiskās reklāmas organizācijas īpatnībām.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Reklāmas loma starptautiskā biznesāLekcijas1.00auditorija
2Reklāmas veidošanās pamatiLekcijas1.00auditorija
3Priekšstati, pieņēmumi un stereotipi par zīmoluNodarbības1.00auditorija
4Grupu prezentācijas par izvēlēto zīmoluNodarbības1.00auditorija
5Reklāmas rīki un veidiLekcijas1.00auditorija
6Reklāmas veidu un izplatīšanas kanālu izvēleNodarbības1.00auditorija
7Izplatīšanas kanāli: to veidi un pielietojums esošā tirgus kontekstāLekcijas1.00auditorija
8Grupu prezentācijas par darba statusuNodarbības4.00auditorija
9Reklāmas mērīšana un rezultātu analīzeLekcijas1.00auditorija
10Starptautiskā zīmola reklāmas stratēģijas veidošanaLekcijas1.00auditorija
11Reklāmas plānošana, resursi un izmaksasLekcijas1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Reklāmas loma starptautiskā biznesāLekcijas1.00auditorija
2Reklāmas veidošanās pamatiLekcijas1.00auditorija
3Priekšstati, pieņēmumi un stereotipi par zīmoluNodarbības1.00auditorija
4Grupu prezentācijas par izvēlēto zīmoluNodarbības1.00auditorija
5Reklāmas rīki un veidiLekcijas1.00auditorija
8Grupu prezentācijas par darba statusuNodarbības2.00auditorija
9Reklāmas mērīšana un rezultātu analīzeLekcijas1.00auditorija
11Reklāmas plānošana, resursi un izmaksasLekcijas1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Patstāvīgā darba mērķis ir, pamatojoties uz lekcijās un semināru nodarbībās apgūto materiālu, padziļināti izanalizēt kādu no kursā pētāmajām problēmām teorētiskā un praktiskā (nosacījums obligāts, jo katra daļa veido 50% vērtējuma) aspektā. Darbā vēlams atspoguļot arī studenta personīgo viedokli par veiktā pētījuma rezultātiem. Darbam jābūt strukturētam un izveidotam loģiskā secībā atbilstoši izvēlētajam tematam.
Vērtēšanas kritēriji:
Gala atzīme (pēc 10 ballu sistēmas) veidojas, pamatojoties uz vērtējumiem par: • lekciju un semināru apmeklētību (5%); • aktivitāti un atbilžu kvalitāti semināros (15%); • atzīmēm par sagatavotajiem 6 lekciju tematu un 4 semināru kopsavilkumiem (25%); • patstāvīgo darbu (25%); • eksāmena darbu (30%).
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Studiju rezultāti
Zināšanas:Izpratne par reklāmas lomu vēsturiskā skatījumā un zināšanas par reklāmu kā informācijas specifisku veidu. Izpratne par reklāmas būtību un uzdevumiem un reklāmas lomu mārketinga sistēmā.
Prasmes:Spēj raksturot reklāmas veidus un to pielietojamību. Noteikt reklāmas kampaņas un tās plānošanas stadijas, kā arī novērtēt reklāmas efektivitāti.
Kompetences:Spēj raksturot starptautiskās reklāmas struktūru un globālās reklāmas kampaņu īpatnības.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Belch G.E., Belch M.A. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. Mc Graw Hill, 2007.
2Lane R., King K., Reichert T. Kleppner's Advertising Procedure. 18th Ed; Prentice Hall, 2011.
3Ozuem W.F. Conceptualising Marketing Communication in the New Marketing Paradigm, Universal Publishers, 2004.
4De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing Communications: A European Perspective. Prentice Hall, 2007.
Papildu literatūra
1Muhlbacher H., Leihs H. and Dahringer L. International Marketing: A Global Perspective. Thomson Learning, 2006.
2Fill, Chris, Simply marketing communications / Chris Fill. Harlow : FT Prentice Hall, c2006. xxiii, 410 pp. : il.
3Shimp, Terence A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp. 8th ed. Mason, Ohio : South-Western Cengage Learning, 2009, c2010. xx, 668 lpp. : il., tab., diagr. ; 29 cm.
Citi informācijas avoti
1Skulme R., Praude V. Online Marketing Tools Usefulness in Managing Customer Purchase Decision Process. International Scientific Conference „New Challanges of Economic and Business Development – 2014”: Riga, Latvia. 08.-10.05.2014.
2International Journal of Integrated Marketing Communications.
3Journal of Integrated Marketing Communications.