Pārlekt uz galveno saturu

Starptautiskā reklāma

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:30:59
Par studiju kursu
Kursa kods:SBUEK_199LKI līmenis:7. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:VadībzinātneMērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne; Tirgzinības un reklāma
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Santa Bormane
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas20
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)4Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas8
Nodarbības (skaits)2Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas4
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Mārketingā, starptautiskajā mārketingā, e-mārketinga stratēģijās, vadības teorijā.
Mērķis:
Sniegt priekšstatu par reklāmas vietu integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā, iekļaujot starptautiskās reklāmas stratēģiju teorētiskos un praktiskos jautājumus. Reklāmas starptautiskā perspektīva iekļauj reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta izpratni, tās lomu un uzdevumus tirgvedībā.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.Lekcijas1.00auditorija
2Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.Lekcijas1.00auditorija
3Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības2.00auditorija
4Reklāmas vēstījums, tā darbības līmeņi un ietekme uz patērētāju uzvedību.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
5Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
6Starptautiskās reklāmas pētījumi un to izstrādes teorētiskie un praktiskie aspekti.Lekcijas1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Reklāmas vieta integrētā mārketinga komunikācijā globālā tirgus kontekstā.Lekcijas1.00auditorija
2Reklāmas nozīme starptautiskā mārketinga koncepcijā un procesos.Lekcijas1.00auditorija
3Reklāmas mērķi, funkcijas, procesi un veidu klasifikācija.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
5Starptautiskās reklāmas stratēģiju veidi un to izvēles ietekmējošie faktori efektivitātes nodrošināšanai.Lekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Individuālais un grupu darbs, prezentāciju sagatavošana atbilstoši kursa tēmām: Reklāma kā tirdznieciskās informācijas specifisks veids. Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas vieta mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikācija. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze. Integrētās mārketinga komunikācijas. Reklāmas plānošana un stratēģija.
Vērtēšanas kritēriji:
Aktīva līdzdalība praktiskajās nodarbībās (20%) Individuālais projekts (30%) Eksāmens (50%)
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Studiju rezultāti
Zināšanas:Studiju kursa apguves rezultātā studējošais iegūst zināšanas par reklāmas un starptautiskās reklāmas lomu tirgvedībā, starptautiskās reklāmas kā mārketinga komunikācijas instrumenta teorētiskos un praktiskos aspektus.
Prasmes:Pratīs noteikt reklāmas veidus mārketinga stratēģijas izstrādē, spēs izvērtēt reklāmas kampaņas un to sniegtās priekšrocības.
Kompetences:Spēs organizēt reklāmas procesu uzņēmumā, kā arī izstrādāt mārketinga stratēģiju.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Kotler Ph., Armstrong G. Principles of marketing. USA: Pearson, 2012
2Belch G. E. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. NY: McGraw-Hill, 2015
3Altstiel, T., Grow J. Advertising creative: strategy, copy, design. Los Angeles: SAGE, 4th ed., 2017
4Shimp A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications, 2013
5Kelley L. D. Advertising account planning: planning and managing an IMC campaign. Armonk, New York: M.E. Sharpe, Inc., 2015
6Klein E. Advertising and design: interdisciplinary perspectives on a cultural field / Beate Flath; Bielefeld: Transcript, 2014
7Advertising as culture. Edited by Chris Wharton. Bristol: Intellect, 2013
8Ferrier A. The advertising effect: how to change behaviour. Oxford University Press, 2014
9Belch E. G., Belch A. M. Advertising and Promotion: An integrated marketing communications perspective. Mc Graw Hill, 2007 - 820 P.
Papildu literatūra
1Fill Ch. Advertising: strategy, creativity and media. Pearson, 2013
2Advertising theory. Edited by Shelly Rodgers and Esther Thorson. New York: Routledge, 2012
3De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J. Marketing Communications a European Perspective. Prentice Hall, 2007 - 610 P.
4Smith P.R., Taylor J. Marketing Communications. An Integrated Approach. London and Sterling: Kogan Page, 4th ed., 2004 - 696 P.
5West D., Ford J., Ibrahim E. Strategic Marketing Creating Competitive Advantage. Oxford University Press, 2006 - 517 P.
6Praude, V., Beļčikovs, J. Mārketings. Rīga: Vaidelote. 1999 - 559 lpp.
7Anderson, A.H., Kleiner, D. Effective Marketing Communications. Backwell Publishers, 1995 - 245 P.
8Ozuem, W. F. Conceptualising Marketing Communication in the New Marketing Paradigm. Universal Publishers, 2004 - 276 P.
9Arens W. Contemporary Advertising. McGraw-Hill Irwin, 9th ed., 2004 - 659 P.
10Muhlbacher H., Leihs H. and Dahringer L. International Marketing A Global Perspective. Thomson Learning, 2006 - 737 P.