.
Bakalaura darbs
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:3.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:18
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | SUPK_149 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 20.00 | ECTS: | 30.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Socioloģija | Mērķauditorija: | Socioloģija | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Sandra Pallo | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||||
Nodarbības (skaits) | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā nodarbību kontaktstundas | 0 | ||||||
Kopā kontaktstundas | 0 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Studiju programmas "Organizāciju un menedžmenta socioloģija" kursu apgūšana. | ||||||||
Mērķis: | Iemācīt studentus izstrādāt zinātnisku pētījumu bakalaura līmenī. | ||||||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Patstāvīgi izstrādāt bakalaura darbu, veikt teorētisku analīzi, empīrisku pētījumu, darbu uzrakstīt un noformēt atbilstoši prasībām. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Tēzes, darba noformējums, saturs un tā prezentēšana. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Bakalaura darbs) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | |||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Analizē zinātniskos pētījumus un veido zinātnisku tekstu. | ||||||||
Prasmes: | Prot veikt pētījumu socioloģijā, apstrādāt iegūtos datus un izdarīt secinājumus. | ||||||||
Kompetences: | Sagatavot bakalaura darbu atbilstoši prasībām. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Creswell, J. W. (2009) Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches. SAGE Publications; London; New Delhi. | ||||||||
2 | Mārtinsone K., Pipere A. (red) (2011) Ievads pētniecībā. Stratēģijas, dizaini, metodes. Rīga: Raka. | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Kristapsone S. (2008) Zinātniskā pētniecība studiju procesā. Rīga:Turība | ||||||||
2 | Argyrous, George (2011) Statistics for research: with a guide to 3rd ed. Thousand Oaks, CA: Sage Publications. | ||||||||
3 | Babbie, Earl R. (2013) The Practice of social research. 13th Ed. - Belmont, CA: Wadsworth Cengage Learning. | ||||||||
4 | Brandt, Caroline (2009) Read, research and write: academic skills for ESL students in higher education. London: SAGE; Thousand Oaks, Calif. | ||||||||
5 | Eko Umberto (2006) Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds (2006) Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds. | ||||||||
6 | Kroplijs A., Raščevska M. (2010) Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: Raka. | ||||||||
7 | Leonhard, Barbara Harris (2002) Discoveries in academic writing. Missouri: Heinle & Heinle; Thomson Learning. | ||||||||
8 | Pētniecības terminu skaidrojošā vārdnīca (2011) Sastādītāja Ilva Eņģele. Rīga: RaKa. |