Pārlekt uz galveno saturu

Valsts kvalifikācijas eksāmens

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:03.05.2022 08:58:39
Par studiju kursu
Kursa kods:VPUPK_224LKI līmenis:7. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Pedagoģija; Pieaugušo pedagoģijaMērķauditorija:Pedagoģija
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Baiba Pumpiņa
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Rīga, J. Asara iela 5, vppkatrsu[pnkts]lv, +37167061587
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)0Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā lekciju kontaktstundas0
Nodarbības (skaits)0Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas0
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Apgūti visi obligātie, ierobežotās izvēles un izvēles studiju kursi.
Mērķis:
Pārbaudīt maģistrantu kompetenci profesijā – spēju vadīt supervīzijas sesiju (individuālu vai grupas), konceptualizēt sesijā notiekošo un atbildēt uz komisijas jautājumiem.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Teorētisko avotu meklēšana, atlasīšana un analīze kontekstā ar supervīzijas gadījumu. Sagatavots pašvērtējuma pārskats par savu kompetenču attīstības procesu studiju laikā un profesionālās tālākizglītības plāns.
Vērtēšanas kritēriji:
Maģistrants organizē un vada supervīzijas sesiju (individuālu vai grupā): • kontakta veidošana un vienošanās noslēgšana, • supervīzijas mērķa izvirzīšana, • atbilstošu intervenču, tehniku un metožu izmantošana, • sadarbība ar supervizējamo sesijas gaitā, • supervīzijas sesijas konceptualizācija.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Valsts pārbaudījums
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Apraksta un pamato teorētiskās pieejas izvēli darbam individuālajā vai grupas supervīzijā. Apraksta supervīzijas procesu, lietojot profesionālo terminoloģiju.
Prasmes:Izvēlas atbilstošu teorētisko pieeju darbam individuālajā vai grupas supervīzijā. Pielieto piemērotas metodes supervīzijas procesā. Veido radošu un strukturētu vidi, pamatojoties uz pieaugušo izglītības modeļiem. Kritiski analizē un novērtē supervīzijas rezultātu.
Kompetences:Organizē, administrē un vada supervīzijas sesiju (individuālo vai grupas). Izprot profesionālās vides specifiku un pielieto atbilstošas metodes. Ievēro profesionālo ētiku. Veic pašrefleksiju.
Klīniskās Prasmes:
Nr.SkillLevel
1Acu kontakts grupas konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
2Acu kontakts konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
3ApkopošanaB2 - Vidējs līmenis
4Atgriezeniskā saiteB2 - Vidējs līmenis
5Atslēgas vārdu dzirdēšanaB2 - Vidējs līmenis
6Balss un runas kvalitāšu pielietošana konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
7Es/Citi apgalvojumu pamanīšanaB2 - Vidējs līmenis
8FokusēšanaB2 - Vidējs līmenis
9Grupas kontraktsB2 - Vidējs līmenis
10IedrošināšanaB2 - Vidējs līmenis
11IeteikumiB2 - Vidējs līmenis
12Jautājumu uzdošanaB2 - Vidējs līmenis
13Klusuma pauzeB2 - Vidējs līmenis
14KonfrontācijaB2 - Vidējs līmenis
15Ķermeņa valodas pamanīšana konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
16Ķermeņa valodas un mīmikas pielietošana konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
17Neatbilstību pamanīšanaB2 - Vidējs līmenis
18Norādījumi / InstrukcijaB2 - Vidējs līmenis
19ParafrāzeB2 - Vidējs līmenis
20Pašatklāšanās pielietošana konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
21Profesionālā pašrefleksija konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
22Sejas izteiksmes pamanīšana konsultēšanāB2 - Vidējs līmenis
23Sesijas/konsultācijas strukturēšanaB2 - Vidējs līmenis
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Atbilstoši supervīzijas gadījumam izvēlēties avotus