Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Rehabilitācijas katedra
Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Solvita Umbraško
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Rehabilitācija
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Psiholoģija; Attīstības psiholoģija

Mērķis

Kursa mērķis ir sniegt zināšanas un veidot izpratni par kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību un traucējumiem šajās attīstības sfērās no bērna dzimšanas līdz pusaudžu vecumam mūsdienu attīstības psiholoģijas teoriju kontekstā, kā arī par specifiskiem traucējumiem un to raksturojumu dažādos attīstības posmos.

Priekšzināšanas

Studiju kurss: Psiholoģijas pamati profesionālajā darbībā

Rezultāti

Zināšanas

Studenti iegūs zināšanas par vadošajām attīstības psiholoģijas teorijām; faktoriem, kas ietekmē attīstību; attīstības izpētes metodēm; bērna kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību no dzimšanas līdz pusaudžu vecumposmam, kā arī par specifiskiem traucējumiem un to raksturojumu dažādos attīstības posmos.

Prasmes

Studenti, audiologopēda kompetences ietvaros, pratīs novērot kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību bērniem dažādos vecumposmos, veikt un analizēt novērojums, balsoties uz attīstības psiholoģijas teorētiskajām atziņām, salīdzināt kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību bērniem ar normālu psihiskās attīstības līmeni un bērniem ar specifiskiem traucējumiem, novērtēt bērnu ar specifiskiem traucējumiem attīstības iespējamo perspektīvu. Studenti pratīs atrast un analizēt pieejamos jaunākos zinātniskos pētījumus šajā jomā, lai to atziņas integrētu savā praktiskā darbā.

Kompetences

Apgūstot kursu, studenti, savas kompetences robežās, spēs izvērtēt kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību un prognozēt tās iespējamo dinamiku bērniem ar normālu attīstības līmeni un bērniem ar specifiskiem traucējumiem attīstības posmā no dzimšanas līdz pusaudžu vecumam.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.