Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Dins Šmits
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Farmācija
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Medicīnas bāzes zinātne, tai skaitā farmācija; Sociālā farmācija

Mērķis

Veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā.

Priekšzināšanas

Obligātie studiju kursi profesionālajā studiju programmā Farmācija – Praktiskā farmācija un farmaceitiskā likumdošana, Farmaceitiskā informācija, farmācijas terminoloģija angļu valodā.

Rezultāti

Zināšanas

Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti ir izpratuši mārketinga jēdzienu un apguvuši pielietojamo terminoloģiju, guvuši ieskatu mārketinga īpatnībās farmācijā, veselības aprūpē.

Prasmes

Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs veikt mārketinga situācijas analīzi un pētījumus, izdarot secinājumus, kā arī izprast zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanas organizēšanu un uzraudzību, tostarp noteikumus, kas saistīti ar zāļu tirgvedību, un komunicēt ar galvenajām farmaceitiskā mārketinga mērķa grupām.
Studējošais spēs izprast un pielietot konkrētos rīkus, kuri tiek lietoti mārketinga procesā.

Kompetences

Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties jaunu zāļu mārketinga stratēģijas izveidē.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.