Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Lolita Vija Neimane
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Klīniskā medicīna; Uzturzinātne

Rezultāti

Zināšanas

Demonstrē izpratni par mārketinga būtību un nozīmi pārtikas produktu pārdošanas veicināšanā, tostarp obligātās pārtikas informācijas sniegšanu patērētājiem, atbilstoši ES likumdošanas prasībām.

Prasmes

1. Izmanto teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai izstrādātu pārtikas pārdošanas stratēģiju, izmantojot dažādas mārketinga aktivitātes, kas saistīti ar pārtikas produktu virzīšanu tirgū.
2 .Argumentēti izskaidro un diskutē par pārtikas produktu atšķirībām un mārketinga jautājumiem atbilstoši produktam un mērķauditorijai.

Kompetences

Patstāvīgi formulē un kritiski analizē pārtikas produktu pārdošanas problēmas, integrē dažādu zinātņu nozaru un apakšnozaru zināšanas un dod ieguldījumu informācijas sniegšanai patērētājam produkta noieta veicināšanai.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.