.
Politiskā mārketinga un sabiedrisko attiecību tehnikas (PZK_044)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Politikas zinātnes katedra
Kredītpunkti / ECTS:3 / 0
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Politikas zinātne
Zinātnes nozare:Ekonomika; Tirgzinība
Mērķis
panākt, lai studenti pārzinātu sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas metodes, ko izmanto valsts komunikācijā un politiskajā mārketingā.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas
Rezultāti
Zināšanas
Studenti izprot sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas pamatprincipus, sociālā un politiskā mārketinga būtību,politisko kampaņu stratēģijas un taktikas izstrādi, kā arī organizācijas un politiķa tēla un reputācijas veidošanās principus.
Prasmes
Spēj kritiski izvērtēt komunikācijas stratēģijas un taktikas, to atbilstību sasniedzamajam mērķim un ētikas principiem.
Kompetences
Izprot stratēģiskās un taktiskās komunikācijas būtību un principus.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.