Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Politikas zinātnes katedra
Kredītpunkti / ECTS:3 / 0
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Politikas zinātne
Zinātnes nozare:Ekonomika; Tirgzinība

Mērķis

panākt, lai studenti pārzinātu sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas metodes, ko izmanto valsts komunikācijā un politiskajā mārketingā.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas

Rezultāti

Zināšanas

Studenti izprot sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas pamatprincipus, sociālā un politiskā mārketinga būtību,politisko kampaņu stratēģijas un taktikas izstrādi, kā arī organizācijas un politiķa tēla un reputācijas veidošanās principus.

Prasmes

Spēj kritiski izvērtēt komunikācijas stratēģijas un taktikas, to atbilstību sasniedzamajam mērķim un ētikas principiem.

Kompetences

Izprot stratēģiskās un taktiskās komunikācijas būtību un principus.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.