Politiskais mārketings (KSK_012)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kurss iepazīstina ar sabiedrisko attiecību nozīmi politiskajos procesos, kā arī ar politiskā mārketinga būtību, principiem, politisko kampaņu stratēģijas un taktikas izstrādes un vadīšanas metodēm, kā arī sniedz zināšanas par politiķa tēla veidošanas principiem un metodēm.
Priekšzināšanas
Komunikācijas teorijas, priekšzināšanas sabiedrisko attiecību jomā.
Rezultāti
Kursa apguves rezultātā studējošie izprot politiskās komunikācijas, politiskā mārketinga, interešu aizstāvības un lobisma būtību. Spēj kritiski izvērtēt politiskās komunikācijas ētiskos aspektus.
Kursa apguves rezultātā studējošie spēj izstrādāt politisko un lobisma kampaņu stratēģijas, balstoties uz teorētiskajām zināšanām.
Kursa apguves rezultātā studējošie spēj analizēt politiskās komunikācijas procesu, to kritiski izvērtēt gan no ētiskā viedokļa, gan balstoties uz komunikācijas teorijām.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sabiedriskās attiecības, SA | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Lelde Metla-Rozentāle, Ilga Kreituse |