Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs: Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Bakalaura
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar reklāmas izveides procesu reklāmas aģentūrā un dot praktiskas iemaņas dažāda veida reklāmas izveidē un reklāmas izvērtēšanā.

Priekšzināšanas

Nepieciešamas zināšanas mārketingā, reklāmas vadībā.

Rezultāti

Zināšanas

Izpratne par reklāmas aģentūras darbu, tā organizāciju. Izpratne par reklāmas plānošanas procesu – stratēģiskā darba pamatprincipiem, idejas nozīmību. Izpratne par labas reklāmas izvērtēšanas un izveides aspektiem.

Prasmes

Prasme izveidot reklāmas brīfu – uzdevumu radošajai komandai. Prasme pielietot radošo stimulu metodes reklāmas risinājumu izstrādē.

Kompetences

Vizuālo reklāmu maketu principu pārzināšana. Izpratne par komunikāciju plānošanu.

Plānojums

Plānošanas periods:2020. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Starptautiskais mārketings un reklāma5BakalaursIerobežota izvēleValdis Točs