.
Reklāmas dizaina izveidošana (SBUEK_058)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra
Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Kristīne Blumfelde-Rutka
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:Bakalaura
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība
Mērķis
Iepazīstināt studentus ar reklāmas izveides procesu reklāmas aģentūrā un dot praktiskas iemaņas dažāda veida reklāmas izveidē un reklāmas izvērtēšanā.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas mārketingā, reklāmas vadībā.
Rezultāti
Zināšanas
Izpratne par reklāmas aģentūras darbu, tā organizāciju. Izpratne par reklāmas plānošanas procesu – stratēģiskā darba pamatprincipiem, idejas nozīmību. Izpratne par labas reklāmas izvērtēšanas un izveides aspektiem.
Prasmes
Prasme izveidot reklāmas brīfu – uzdevumu radošajai komandai. Prasme pielietot radošo stimulu metodes reklāmas risinājumu izstrādē.
Kompetences
Vizuālo reklāmu maketu principu pārzināšana. Izpratne par komunikāciju plānošanu.
Plānojums
Plānošanas periods:2020. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Valdis Točs |