Pārlekt uz galveno saturu

RSU Darba drošības un vides veselības institūts sadarbībā ar Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūtu AICINA uz semināru-diskusiju Droša reklāma – kas ir būtiski?

Pārdomāta un mērķtiecīga reklāmas kampaņa var būtiski palielināt produktu vai pakalpojumu noietu. Diemžēl bieži vien reklāmā redzamais ne tikai veido patērētāju viedokli, bet var veicināt nedrošu un neveselīgu uzvedību, kuras sekas nav prognozējamas!

Vispārzināms, ka reklāmas varoņiem automašīnā jāaizsprādzē drošības jostas un velosipēdistam jālieto aizsargķivere, bet cik bieži pievēršam uzmanību reklāmām, kuras saistītas ar dažādiem drošības aspektiem gan darba vietās, gan sadzīvē?

Mērķis

Pasākuma mērķis ir iepazīties ar Latvijā radītām reklāmām, kurās redzama nepareiza, nedroša vai pārgalvīga rīcība, kā arī darba aizsardzības speciālistu, reklāmas ekspertu un komunikācijas profesionāļu lokā sākt diskusiju par atbildīgu reklāmu un tās lomu sabiedrības uzvedības veidošanā.

Mērķauditorija

Reklāmas nozares eksperti, komunikācijas, sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālisti, darba aizsardzības speciālisti, uzņēmumu vadītāji, personāla vadītāji u.c. interesenti.

Programmā

  • Latvijas uzņēmumu reklāmās biežāk novērotās kļūdas attiecībā uz drošību un veselību;
  • Nozares speciālistu diskusija:
  • svarīgākie apsvērumi, plānojot un īstenojot atbildīgu reklāmas kampaņu;
  • reklāmas loma sabiedrības viedokļa un attieksmes veidošanā attiecībā uz cilvēku veselību un drošību.

Semināra norises laiks un vieta

2012.gada 18.septembrī, plkst. 14.00 – 16:00. 

Rīga, Dzirciema iela 16, Rīgas Stradiņa universitāte, K korpuss, Senāta zāle.

Tālrunis informācijai: 67409139, 26354163;

Sertifikāts

Par dalību seminārā iespējams saņemt RSU sertifikātu (3 izglītības stundas).

Dalības maksa

Dalība seminārā ir BEZMAKSAS. Semināra dalībniekiem ir nodrošināti semināra materiāli un kafijas pauze.

Semināra programma apskatāma pievienotajā pielikumā.

Programma

Tēma

Lektors

Ievads un semināra atklāšana „Droša reklāma – kas ir būtiski?"

Ivars Vanadziņš
Dr.med., Darba drošības un vides veselības institūts, Rīgas Stradiņa universitāte

Atbildīgs mārketings – kas ir svarīgi?

Dace Avena
Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūts

Droša reklāma – kas ir būtiski?

Linda Matisāne
Dr.med., darba aizsardzības eksperte