Pārlekt uz galveno saturu

Digitālās komunikācijas satura formāti un stratēģijas

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:2.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:26:19
Par studiju kursu
Kursa kods:KF_067LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātneMērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)4Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas8
Kopā kontaktstundas20
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nav nepieciešamas.
Mērķis:
Iepazīstināt studentus ar digitālās komunikācijas satura formātiem un stratēģijām.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Digitālās komunikācijas satura mērķi (Zīmola veidošana, atpazīstamības radīšana, reklāmguvumu veicināšana, klientu pieredzes veidošana, klientu apkalpošanas nodrošināšana, riska pārvaldība, izklaides nodrošināšana, patērētāju izglītošana)Lekcijas1.00auditorija
2Satura stratēģijas izstrāde ([1] Teksta saturs: emuāru raksti, baltās grāmatas, gadījumu izpēte.[2] Grafiskais saturs: infografikas, gifi utt. [3] Audio saturs: aplādes. [4] Video saturs: apmācības, tīmekļa semināri, klientA atsauksmes utt.)Lekcijas1.00auditorija
3Satura stratēģijas izstrādeNodarbības1.00auditorija
4Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas e-pasta komunikācijā (Atlaides un piedāvājumi, emuāra ziņu apkopojumi, dzimšanas dienas vai jubilejas ziņojumi, aptaujas, ekskluzīvs saturs, ikdienas vai iknedēļas informatīvie izdevumi, personalizēti ieteikumi).Lekcijas1.00auditorija
5Mērķauditorijas uzrunāšanas stratēģijas: e-pasta komunikācija (Segmentējiet mērķauditorijas, izvēlieties saistošu, īsu temata rindiņu, iekļaujiet tiešu aicinājumu uz darbību).Nodarbības1.00auditorija
6Sociālo mediju kampaņas (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn)Lekcijas1.00auditorija
7Sociālo mediju komūnas veidošana (Pērciet sociālo mediju reklāmas, ieguldiet video, izmantojiet Facebook Messenger)Nodarbības1.00auditorija
8Digitālās reklāmas stratēģijas (Banneru reklāmas, Vietējā reklāma, Reklāma sociālajos medijos, Influenceru reklāma, Google AdWords kampaņas)Lekcijas1.00auditorija
9Dabiskā meklēšana un apmaksātā meklēšana ([1] Apmaksāta atsauce jeb SEA, reklamēšana meklētājprogrammās, [2] dabiskā atsauce jeb SEO, meklētājprogrammu optimizācija). Dabiskā sasniedzamība un apmaksātā sasniedzamība ([1] Sociālo saziņas līdzekļu optimizācija (SMO), [2] Sociālo mediju reklamēšana (SMA)).Lekcijas1.00auditorija
10Kursa projekts: digitālās komunikācijas kampaņas satura izstrāde.Nodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Semināra darbs un eksāmens
Vērtēšanas kritēriji:
Gala atzīmi (10 baļļu sistēmā) veidos vērtējumi par: 1. līdzdalība lekcijās un semināros (apmeklējums): 5% 2. aktivitāte lekcijās un semināros: 5% 3. semināra uzdevumi: 60% 4. eksāmens (tests): 30%
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Pēc studiju kursu apguves students spēs pārzināt un pielietot galvenos digitālās komunikācijas satura formātus un stratēģijas, to lomu efektīvas komunikācijas nodrošināšanā. Studenti zinās mediju darbības principus un saskarsmes veidus atšķirīgās mediju platformās.
Prasmes:Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās komunikācijas prasmes digitālā vidē, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.
Kompetences:Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Rodriguez M. (2020). Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story
2Rowles D. (2017). Digital Branding: A Complete Step-by-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement
Papildu literatūra
1Communication Strategy A Complete Guide. (2021)
2Kingsnorth S. (2019). Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing
3Smith PR., Zook Ze. (2019). Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies
4Brunson R. (2019). Traffic Secrets: The Underground Playbook for Filling Your Websites and Funnels with Your Dream Customers