.
Vasaras skola veselības vadībā
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:30:27
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | VVDG_036 | LKI līmenis: | 7. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 4.00 | ECTS: | 6.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadība | Mērķauditorija: | Veselības vadība | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Olav Goetz | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 8 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 16 | ||||
Nodarbības (skaits) | 16 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 32 | ||||
Kopā kontaktstundas | 48 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Vasaras skola tiek realizēta 1.studiju gada 2.semestrī. | ||||||||
Mērķis: | Vasaras skola tiek realizēta kā studiju prakse un tās mērķis – apvienot studentu torētiskās zināšanas ar konkrētu veselības jomas gadījumu izpēti pielietojot datu analītiskas metodes. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Procesu vadības, datu analīzes, modelēšanas un simulācijas teorētiskie aspekti | Lekcijas | 4.00 | auditorija | |||||
2 | Datu analīzes metodes | Lekcijas | 4.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 4.00 | auditorija | |||||||
3 | Gadījuma definēšana un tā izpētes metodes | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
4 | Analītiskais grupu darbs | Nodarbības | 8.00 | auditorija | |||||
5 | Grupu darba prezentēšana | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Vasaras skolas laikā studējošie iepazīstas ar veselības vadības analītiskajām metodēm un to pielietojumu, veicot konkrēta gadījuma analīzi grupās un nobeigumā prezentē grupas darba rezultātus plašākai auditorijai. Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Grupas darba vērtējumu veido: Prezentācija power point formātā pēc iepriekš norādīta satura (50%); Argumentācija un prezentācija (50%). | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | |||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studējošais iegūst zināšanas: • teorētisko zināšanu apstiprinājums attiecīgajā veselības aprūpes jomā; • analītisko metožu izvēle konkrēta gadījuma analīzei • praktiskās iemaņas gadījuma analīzes veikšanā. | ||||||||
Prasmes: | Students iegūst prasmes: • teorētisko zināšanu pielietošajā konkrēta gadījuma analīzē • atbilstošu analītisko instrumentu un analīzes metožu izvēlē un pielietošanā • grupu darba organizēšanā un īstenošanā. | ||||||||
Kompetences: | Students iegūst kompetenci: • praktiskas iemaņas veselības jomas gadījumu analīzē • analītiskā darba rezultātu pamatošanā, argumentēšanā un prezentēšanā. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Flessa, et al. (2013). Resent Research on Health Care Management | ||||||||
2 | Harrel, Lange. (2001). Healthcare Simulation Modelling and Optimization using MedModel | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Managing change in the NHS The NHS Service Delivery and Organisation. (2001) |