Veselības komunikācija (SUUK_145)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir radīt studentiem interesi un padziļinātu izpratni par to, kā organizējama un realizējama stratēģiskā komunikācija organizācijā un kā veidojama saikne ar sabiedrību, kā arī kā tiek panākta sabiedrības attieksmes un uzvedības maiņa, sociālās izmaiņas sabiedrībā, kas vērstas uz veselības radītāju uzlabošanu. Studenti iegūst zināšanas par komunikācijas metodēm – mārketinga komunikāciju, satura mārketingu, sabiedriskajām attiecībām. Praktiski studenti apgūst iemaņas stratēģiskās komunikācijas plānošanā un īstenošanā.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
Studenti izprot organizācijas komunikācijas ar sabiedrību principus, pārzina komunikācijas disciplīnas (mārketinga komunikācija, sabiedriskās attiecības, satura mārketings, utt.), kā arī izprot reputācijas un tēla jēdzienus, sociālās atbildības koncepciju, sociālā mārketinga un veselības komunikācijas būtību. Studenti izprot masu mediju darba būtību un sadarbības principus ar to.
Prot sagatavot komunikācijas plānus, kā arī materiālus masu medijiem, spēj sagatavot atbildes uz žurnālistu jautājumiem.
Ir kompetenti multidisciplinārās veselības komunikācijas jomā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Uzturs, RFU | 7 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Uzturs, RFUN | 9 | Bakalaurs | Obligāts |