Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Digitālo tehnoloģiju izplatība nodrošinājusi vēl nebijušas iespējas uzņēmumiem sasniegt, informēt un iesaistīt mērķauditorijas. Kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas, kas jāņem vērā, plānojot iekšējo un ārējo digitālo komunikāciju, kā definēt digitālās komunikācijas mērķauditorijas un izvēlēties atbilstošākos kanālus, mērķauditoriju uzrunāšanai. Kursa uzdevumi ir veicināt studentu visaptverošu izpratni par digitālās komunikācijas mērķauditorijām, digitālās komunikācijas metodēm un kanāliem. Studentiem, kursu beidzot, jāprot analizēt dažādus digitālās komunikācijas izaicinājumus, rodot tiem atbilstošākos risinājumus.

Priekšzināšanas

Vispārīgas zināšanas par digitālo komunikāciju.

Rezultāti

Zināšanas

Pēc studiju kursu apguves students pārzinās galvenos digitālās komunikācijas kanālus un tehnoloģijas, to lomu efektīvas komunikācijas nodrošināšanā. Studenti zinās un spēs praksē pielietot mediju darbības principus un saskarsmes veidus atšķirīgās mediju platformās.

Prasmes

Pēc kursa apguves students pratīs pielietot apgūtās komunikācijas prasmes digitālā vidē, tāpat tiks stiprinātas sadarbības prasmes, spēja piemēroties pārmaiņām un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī analītiskās prasmes.

Kompetences

Pēc kursa apguves students spēs izvērtēt informāciju, sagatavot un virzīt komunikācijas vēstījumus digitālās komunikācijas vidē; analizēt informāciju un pielietot, atbilstoši konkrētās situācijas specifikai.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Multimediju komunikācija, MKN3BakalaursObligāts
Multimediju komunikācija, MK1BakalaursObligāts
Sabiedriskās attiecības, SA1BakalaursObligāts