Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Sniegt zināšanas par digitālās komunikācijas pamatiem, specifiku un lietotāju pieredzes nozīmi.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešams.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursa apguves rezultātā studenti:
1. pārzinās un spēs praktiski pielietot digitālās komunikācijas pamatus un iespējas;
2. izpratīs mērķauditoriju definēšanas pamata principus un pratīs pielietot sistemātisku pieeju, mērķauditoriju definēšanai;
3. pārzinās galvenos kritērijus un vērtības, auditorijas raksturošanai;
4. pārzinās lietotāju pieredzes principus, galvenās vērtības;
5. pārzinās biežāk izmantotās lietotāju pieredzes izpētes metodes;
6. zinās digitālās komunikācijas populārākos kanālus un to kontekstu.

Prasmes

Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs:
1. pielietot praktiskas prasmes un zināšanas lietotāju izpētē un iegūto rezultātu analīzē;
2. plānot un īstenot lietotāju pieredzes izpētes procesu;
3. izvērtēt klienta ceļojuma posmus un sniegt novērtējumu turpmākajiem uzlabojumiem, izmaiņām;
4. atpazīt uz lietotāju vērsta dizaina piemērus, pratīs tos izvērtēt.

Kompetences

Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti iegūst šādas kompetences un spēs:
1. plānot un definēt mērķauditorijas ar pietiekami augstu detalizētību, lai šos datus izmantotu tālākajā komunikācijas plāna un novērtējuma izveidē;
2. saredzēt komunikācijā galvenās lietotāju pieredzes vērtības vai to trūkumus;
3. patstāvīgi īstenot un analizēt lietotāju pieredzes izpētē veiktās aktivitātes, to rezultātus;
4. argumentēti pamatot komunikācijas novērtējumu, izmantojot lietotāju izpēti.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Sabiedriskās attiecības, SA1BakalaursObligāts