Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Informācijas un komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Iepazīstināt studentus ar augošo mārketinga un komunikācijas jomu – influenceru mārketingu: tā pamatprincipiem, teorētisko bāzi un pielietojumu praksē. Kursa beigās studentiem jāspēj attīstīties grupās un aizstāvēt iedomātā klienta ietekmēšanas kampaņu. Sekmīgi apgūstot kursu, studenti iegūs praktiskas iemaņas influenceru mārketingā un sagatavosies darba tirgum.

Priekšzināšanas

Izpratne par komunikācijas un/vai mediju teorijām. Personīgā pieredze kā sociālo mediju lietotājam, piem. Instagram, YouTube vai TikTok.

Rezultāti

Zināšanas

• Teorētiskā izpratne par mūsdienu influenceru mārketingu un tā virzītājspēkiem;
• Mūsdienu influenceru kampaņas struktūra
• Ietekmētāju mārketingā īstenotās stratēģijas
• Ietekmētāju mārketingā izmantotie taktiskie risinājumi
• Ētikas principi un uzvedības kodekss ietekmētāju mārketingā

Prasmes

Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis mīkstās prasmes:
• strādāt grupā;
• veidot prezentāciju potenciālajiem klientiem;
• strādāt ar potenciālajiem klientiem.

Pēc kursa apguves studējošais būs apguvis cietās prasmes:
• spēs strādāt ar ietekmētāju meklēšanas un analīzes platformām;
• spēs izveidot īso ietekmētāju sarakstu potenciālajai kampaņai.

Kompetences

Studējošais spēs:
• Novērtēt reālās dzīves ietekmētāju kampaņas un noteikt labāko praksi;
• Izveidot mazas ietekmētāju kampaņas no nulles;
• Izprast klientu informāciju par ietekmētāju kampaņām.

Plānojums

Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programmaStudiju semestrisProgrammas līmenisStudiju kursa kategorijaDocētājiGrafiks
Sabiedriskās attiecības, SA5BakalaursIerobežota izvēle
Sabiedriskās attiecības, SA3BakalaursIerobežota izvēle