Skip to main content
Page is available only in Latvian
Studentiem

23. aprīlī no plkst. 9.30 līdz 11.00 Biznesa inteliģences 2. domnīcā notiks vieslekcija/ diskusija par digitālā laikmeta priekšrocībām un izaicinājumiem patērētāju uzvedībā. Vieslekciju Zoom platformā vadīs uzņēmuma IBD-consulting pārstāvis Rolands Ozoliņš.

Pieslēgties
(Zoom parole: 003409)

Lekcijā Rolands izstāstīs, kā notiek pirkuma lēmumu pieņemšana B2B vidē un kā ar moderniem mārketinga paņēmieniem ir iespējams vadīt pirkšanas procesu tādā veidā, lai veidotu un vadītu potenciālo klientu izvēli par labu savam piedāvājumam. Varēs uzzināt arī par to, kā uzņēmumi var iegūt un analizēt datus par potenciālo klientu uzvedību un attiecīgi optimizēt mārketinga kampaņas un vadīt pārdošanas aktivitātes.

Rolands Ozoliņš ir biznesa izaugsmes stratēģis, IBD Consulting dibinātājs un partneris. Rolandam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze tehnoloģiju mārketingā un biznesa attīstībā, tai skaitā vairāk nekā 10 gadu Microsoft korporācijā. 2017. gadā Rolands nodibināja IBD Consulting, kas ir strauji augošs biznesa konsultāciju uzņēmums ar specializāciju tehnoloģiju mārketingā un pieprasījuma radīšanā (Lead Generation) ar klientiem vairāk nekā 10 valstīs.