Emocijas, kas veidojas galvas smadzeņu zemgarozas struktūrās kā reakcija uz ārējās vides stimuliem, ir būtiskas audzēkņu attīstībai dažādos vecumposmos. Daļa šo emociju tiek apstrādāta smadzeņu garozā, savukārt cita daļa tiek novadīta veģetatīvajai nervu sistēmai, kas sagatavo ķermeni atbilstošai reakcijai. Treneriem ir svarīgi izprast šos procesus un apgūt pedagoģiskas metodes emociju atpazīšanai, skaidrošanai un pašregulācijas veicināšanai. Šāda izpratne palīdz veidot emocionāli līdzsvarotu un attīstību veicinošu treniņu vidi, kas būtiski ietekmē audzēkņu izaugsmi un sasniegumus.
Programmas mērķis ir pilnveidot treneru pedagoģisko kompetenci, padziļinot izpratni par emociju nozīmi treniņu procesā un sportistu attīstībā dažādos vecumposmos, apgūt praktiskas pedagoģiskās metodes emociju atpazīšanai, skaidrošanai un pašregulācijas atbalstīšanai, veidojot emocionāli līdzsvarotu un attīstību veicinošu treniņu vidi.
Saturs
- Emociju jēdziena interpretācijas un vienotas izpratnes veidošana pedagoģiskajā praksē
- Emociju rašanās, nozīme un ķermeņa reakciju kopsakarības mācīšanās procesā fiziskajās aktivitātēs dažādos vecumposmos
- Emociju pašregulācija treniņprocesā: izpratne, vadība un attīstīšana sportistiem
Mērķauditorija: dažādu sporta veidu treneri, sporta speciālisti un citi interesenti
Dalības maksa: 40 EUR


