.
Starptautiskais mārketings (SBUEK_068)
Page is available only in Latvian
Objective
Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par starptautiskā mārketinga jēdziena būtību, apskatot to, kā aktivitāšu un procesu kopumu mūsdienu starptautiskā biznesa vidē. Izpētīt starptautiskā mārketinga nozīmi patērētāju, klientu, partneru un sabiedrības kontekstā. Kursa ietvaros tiek analizēti starptautiskā biznesa uzsākšanas faktori, pētīta produktu adaptācija dažādiem tirgiem, ņemot vērā, starpkultūru atšķirības un mārketinga stratēģiju veidošana starptautiskajos tirgos.
Prerequisites
Nepieciešamas zināšanas mikroekonomikā, makroekonomikā, uzņēmumu organizācijā un vadīšanā, uzņēmuma stratēģijas un politikas veidošanā.
Study course planning
Kursa plāns patreiz nav pieejams.
