Starptautiskais mārketings (SBUEK_068)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem zināšanas par starptautiskā mārketinga jēdziena būtību, apskatot to, kā aktivitāšu un procesu kopumu mūsdienu starptautiskā biznesa vidē. Izpētīt starptautiskā mārketinga nozīmi patērētāju, klientu, partneru un sabiedrības kontekstā. Kursa ietvaros tiek analizēti starptautiskā biznesa uzsākšanas faktori, pētīta produktu adaptācija dažādiem tirgiem, ņemot vērā, starpkultūru atšķirības un mārketinga stratēģiju veidošana starptautiskajos tirgos.
Priekšzināšanas
Nepieciešamas zināšanas mikroekonomikā, makroekonomikā, uzņēmumu organizācijā un vadīšanā, uzņēmuma stratēģijas un politikas veidošanā.
Rezultāti
1. spēj raksturot starptautiskā mārketinga jēdziena attīstību un novērtēt tā nozīmi uzņēmējdarbībā.
2. spēj novērtēt starpkultūru atšķirību nozīmi starptautiskajā mārketingā un to ietekmi uz uzņēmuma darbību starptautiskajā vidē.
1. spēj analizēt mārketinga jaunākās tendences un integrēt tās uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
2. spēj analizēt starptautiskā mārketingu un biznesu veicinošos faktorus.
3. spēj analizēt preču un pakalpojumu starptautisko pielāgošanu.
1. spēj organizēt starptautiskā mārketinga pētījumus.
2. spēj novērtēt starptautiskā mārketinga ārējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmējdarbību.
3. spēj novērtēt starptautiskā biznesa uzsāķšanu ietekmējošos faktorus.