Pārlekt uz galveno saturu
Preses relīzes

Piektdien, 24. aprīlī, Rīgas Stradiņa universitātē (RSU) tiks uzsākta "Latvian Art Directors Club" (LADC) iniciatīva "Vieslekciju programma augstskolās". Kā pirmais ar stāstu par ietekmīgu zīmolu veidošanu RSU viesosies reklāmas aģentūras "DDB Latvija" izpilddirektors Andris Rubīns. Plānots, ka LADC pārstāvju publiskās vieslekcijas notiks vienreiz mēnesī, un tās aicināti apmeklēt studenti un ikviens, kuru interesē reklāma, mārketings un radošums.

"Kāpēc daudzi zīmoli sabiedrībā atsaucību negūst, lai kā arī necenstos, bet citiem tas izdodas?" ar retorisku jautājumu lekcijas tēmu ieskicē Andris Rubīns. Lai radītu ietekmīgu zīmolu, vairs nepietiek ar labu produktu, cilvēcīgu attieksmi, 24/7 pieejamību un izklaidējošu reklāmu, ja vien tas nav kāds monopola uzņēmums. "Vairāk nekā jebkad nepieciešama skaidra vīzija un atbilstoša rīcība. Ja zīmols iestājas par lietām, kas ir būtiskas arī man vai sabiedrībai kopumā, tad tas jau ir pamats attiecībām, cieņai un mīlestībai," uzsver A. Rubīns.

Lai kļūtu par lietaskoku, bez mācību grāmatām studentam vajadzīga prakse un bez pasniedzējiem akadēmiķiem – arī pasniedzēji praktiķi, kuri dara, kļūdās, gūst pamatīgu rūdījumu un vērtīgas atziņas. Rubīns ir pārliecināts, ka "pateicoties šai iniciatīvai, tagad akadēmiskā un praktiskā pasaule Latvijā satiksies nedaudz biežāk. Tātad – būs vairāk lietaskoku reklāmā, mārketingā un uzņēmējdarbībā!"

DDB komandai Andris Rubīns pievienojās 2000. gadā kā projektu direktors, pēc trim gadiem kļuva par biznesa attīstības direktoru, un 2006. gadā – par izpilddirektoru. Līdz tam viņš ir guvis mārketinga pieredzi, strādājot vadošajos amatos A/S "Kaija" un "Media Bridge". DDB ir pēdējo trīs gadu apbalvotākā Latvijas aģentūra gan mārketinga efektivitātes konkursā "Password", gan radošās izcilības festivālā "Adwards". 2014. gadā DDB komanda ieguva Latvijai pirmo zelta godalgu prestižajā "Euro Effie Awards" festivālā. A. Rubīns ir Latvijas Reklāmas asociācijas un LADC valdes loceklis, viens no konferences "TEDxRiga" organizatoriem un Latvijas pirmā sociālā biznesa MAMMU dibinātājs.

Andris Rubīns ir ieguvis maģistra grādu Latvijas Universitātē starptautiskās ekonomikas un biznesa programmā, absolvējis Rīgas Ekonomikas augstskolu. Mācījies DDB universitātē un ieguvis praktisku pieredzi DDB Londonas birojā. Audzina trīs bērnus, fotografē un mīl spēles garšu.

LADC iniciatīva "Vieslekciju programma augstskolās" regulāri dodas uz kādu no augstskolām, kur Latvijas zinošākie radošo industriju veidotāji lasa lekcijas par reklāmu, mārketingu un radošumu. RSU vieslekcijas notiks reizi mēnesī. Nākamie viesi būs tādi radošo industriju profesionāļi kā Aleksandrs Bētiņš, Zigurds Zaķis, Miķelis Baštiks, Reinis Adovičs un citi.

A. Rubīna publiskā lekcija "Ietekmīgu zīmolu veidošana" norisināsies piektdien, 24. aprīlī, pulksten 13.30 – 15.00 RSU aulā Dzirciema ielā 16. Iepriekš apmeklētāji aicināti pieteikt savu dalību e-pastā, rakstot: karjerascentrsatrsu[pnkts]lv. Katra no cikla lekcijām būs publiska un bez maksas, tāpēc to apmeklēt aicināts ikviens interesents.

Biedrība "Latvian Art Directors Club" jau 10 gadus apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.

Rīgas Stradiņa universitāte ir viena no modernākajām augstākās izglītības mācību iestādēm Baltijā ar izteikti starptautisku ievirzi – 2015.gadā tā atzīmē 65 dibināšanas gadadienu un 25 gadus ārvalstus studentu uzņemšanai. RSU deviņās fakultātēs līdzās ar medicīnu saistītajām studijām jau 16 gadus ir iespējams apgūt dažādas modernas sociālo zinātņu programmas. RSU šobrīd studē 7120 studenti, to skaitā, 1475 pastāvīgi ārvalstu studenti.

Papildu informācijai: