Pārlekt uz galveno saturu
Par mums medijos
Studentiem
Attīstība
Atzinība

Jaunākais pētījums Meaningful Brands (Jēgpilni zīmoli), kurā izvērtēta pazīstamu zīmolu ietekme uz sabiedrības labklājību, liecina, ka Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) ir otrs visaugstāk vērtētais izglītības zīmols Latvijā.

rigas-stradina-universitate_dzirciema-iela-riga.jpg

37 % aptaujas dalībnieku apgalvo, ka Rīgas Stradiņa universitāte paaugstina viņu dzīves kvalitāti, un 70% būtu noraizējušies, ja šis zīmols vairs nepastāvētu.

Šogad pētījumā kopumā apskatīti 262 zīmoli, tostarp 16 kultūras un izglītības iestāžu zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti. Pētījums vienlaikus notika 34 valstīs, un tajā piedalījās 300 tūkstoši respondentu.