Pārlekt uz galveno saturu

IT servisa centrs

Atrašanās vieta

RSU galvenā ēka,
Dzirciema iela 16, C korpuss, 1A telpa,
Rīga, LV-1067

Darba laiks

Pirmdien–piektdien plkst. 7.30–20.00
Sestdien 9.00–16.00
Svētdien – brīvs

Kā saņemt IT atbalstu

Pirmā līmeņa IT atbalstu iespējams saņemt: 

  • zvanot pa tālruni +37167061515;
  • rakstot e-pastu uz itatrsu[pnkts]lv vai izveidojot pieteikumu help.rsu.lv sistēmā;  
  • apmeklējot IT servisa centru klātienē.  

IT pakalpojumi

  • IT mācības 

IT departaments piedāvā plašu klāstu ar IT mācībām par dažādām RSU sistēmām un programmatūrām. Aktuālajam mācību sarakstam iespējams sekot IT departamenta ziņu vietnē un Grow portāla mācību katalogā

  • Programmatūras un IT rīki

RSU programmatūras un IT rīku katalogs ir resurss, kas sniedz informāciju par dažādām programmatūrām un IT rīkiem, kuri pieejami RSU studentiem un darbiniekiem. Katalogā ir iekļautas programmas dažādiem pētniecības posmiem, piemēram, datu vākšanai, analīzei un rezultātu vizualizēšanai. Tāpat tiek piedāvāti rīki arī publikāciju sagatavošanai un datu glabāšanai, kā arī mākonī balstīti risinājumi.   

Lielākā daļa no šiem resursiem pieejami uzreiz, izmantojot savu RSU lietotāja kontu, taču dažas programmas, piemēram, IBM SPSS, Microsoft Office, EndNote, ir pieejamas ar RSU licenci. Lai uzzinātu par katra konkrētā rīka licences statusu, instalēšanas iespējām vai lejupielādi, sazinieties ar RSU IT servisa centru. 

  • Satura ierakstīšanas iespējas

    • Ierakstu telpa (video ierakstīšana ar RSU audio tehniku Panopto platformā).

    • Video studija (filmēšana pēc iepriekš sagatavota scenārija ar video materiāla pēcapstrādi)

  • Individuālas konsultācijas pie IT projektu vadītāja Andra Bruģa

    • Tēmas: e-studijas, Panopto, Zoom, konferenču atbalsts;
    • Pieteikšanās šeit
  • Instrukcijas

IT departamenta kolēģu veidotās instrukcijas pieejamas RSU IT sistēmu lietotāju zināšanu bāzē.  

Biežāk izmantotās instrukcijas: