Skip to main content

Kā saņemt IT palīdzību

  • Aizpildot elektronisko formu Intranetā, ar kuras palīdzību iespējams iesūtīt paziņojumus vai jautājumus IT speciālistiem
  • Klātienē piesakoties pie IT speciālista RSU centrālajā ēkā Dzirciema ielā 16, G-115 kabinetā
  • Piezvanot uz IT atbalsta tālruni +37167061515 darba laikā, vai atstājot paziņojumu automātiskajā atbildētājā ārpus darba laika
  • Rakstot e-pastu IT atbalsta dienestam – itatrsu[pnkts]lv

Biežāk uzdotie jautājumi

Kā pieslēgties manam darbinieka e-pastam?

Lai pilnīgāk izmantotu iespējas, ko sniedz RSU Webmail, ieteicams izmantot Microsoft Internet Explorer 7 vai jaunākas versijas pārlūkprogrammu

Piekļuve RSU Webmail

  • Savā interneta pārlūkprogrammā atveriet adresi http://webmail.rsu.lv
  • Laukā Domain\user name: ievadiet savu sešu simbolu darbinieka ID
  • Pirmo reizi piesakoties sistēmā, laukā Password: ievadiet RSUParole2009. Ja esat iepriekš jau pieteicies sistēmā, ievadiet Jūsu iepriekš izveidoto paroli.
  • Spiediet Log On. Ja šī ir pirmā reize, kad esat iegājuši sistēmā, tā Jums pieprasīs nomainīt paroli.
  • Laukā Old Password: ievadiet savu tagadējo paroli RSUParole2009
  • Laukā New Password: ievadiet savu jauno paroli. Jaunā parolē ir jābūt:
    • 8-16 simboliem
    • vismaz vienam lielam burtam
    • vismaz vienam mazam burtam
    • vismaz vienam ciparam
    • vismaz vienam speciālam simbolam
      ? [  ! \ " ] # > ^ $ _ % & ` ' { ( | ) } * ~ + : , ; - < . = /
  • Laukā Confirm new password: vēlreiz ievadiet savu jauno paroli
  • Gadījumā ja Jūsu ievadītā parole būs pārāk īsa vai nepietiekami sarežģīta, sistēma dos šādu kļūdas paziņojumu: "The password supplied does not meet the minimum complexity requirements. Please try again." Šajā gadījumā Jums jāmēģina nomainīt paroli vēlreiz.
  • Veiksmīgas paroles nomaiņas gadījumā Jūs ieraudzīsiet šādu paziņojumu: "Your password was changed. You should be redirected automatically to the previous URL. If you are nod redirected, click Continue." Sistēma Jūs automātiski pārvietos uz Jūsu RSU Webmail saiti, ja tas nenotiek nospiediet Continue.
  • Pirmajā reizē sistēma Jums piedāvās izvēlēties Jūsu valodas un laika zonas iestatījumus. Izvēlieties Jums vēlamos iestatījumus un nospiediet Labi. Pēc pieteikšanās sistēmā Jūs ieraudzīsiet RSU Webmail grafisko vidi.

Pilnā instrukcija 

Kā pieslēgties WiFi tīklam Eduroam?
  • Pirms Jūs pieslēdzaties RSU WiFi tīklam eduroam, aizveriet visas programmas, kas izmanto torentus (uTorrent, DC++, BitConnect, u.c.)
  • Lai pieslēgtos WiFi tīklam eduroam, Jums ir nepieciešams Jūsu RSU lietotājvārds
  • Pamācības, lai pieslēgtos eduroam
  • Iespējamās problēmas, kāpēc var nestrādāt pieslēgšanās iespēja
    • Datoram uzstādīta statiska IP/DNS adrese
    • Dators satur bīstamus datorvīrusus
    • Datorā nav uzinstalēta antivīrusa programma vai arī tās vīrusu datubāze nav atjaunināta
    • Ieslēgta P2P failu apmaiņas programma (uTorrent, DC++, BitConnect, u.c.)

eduroam tīkla lietošanas noteikumi

Savietojamības iestatīšana MS Internet Explorer

Lai novērstu problēmu, ka MS Outlook Web App e-pasta serviss darbojas tikai Light mode režīmā, nepieciešams veikt izmaiņas interneta pārlūka Compatibility View iestatījumos

  • Ja interneta pārlūka augšējā daļā nav atrodama izvēlnes josla, uz klaviatūras nospiediet taustiņu Alt, lai parādītos izvēlnes josla
  • Rīkjoslā izvēlieties Tools
  • Izvēlieties Compatibility View setting
  • Laukā Add this website: ievadiet rsu.lv
  • Spiediet Add
  • Spiediet Close
  • Aizveriet interneta pārlūku un atveriet vēlreiz

E-pasta serviss Outlook Web App darbosies sākotnējā skata režīmā