Pielāgotās fiziskās aktivitātes audzēkņiem ar intelektuāliem attīstības traucējumiem (LSPA_155)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Apgūt un pielietot zināšanas par pielāgotām mācīšanas stratēģijām sporta izglītībā audzēkņu ar SIV vajadzībām, lai nodrošinātu individuāli piemērotākās Studiju metodes ik vienam audzēknim.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1.1. Demonstrē zināšanas par definējumiem un terminoloģiju par intelektuālās attīstības traucējumu (turpmāk – IAT) veidiem. Studējošie izprot IAT etioloģiju (Dauna sindroms, autisms, garīgās attīstības traucējumi utml.).
2. Izprot IAT smaguma pakāpes un to saistību ar audzēkņa vecuma faktoru. Demonstrē zināšanas par iekļaujošās speciālās izglītības mācīšanas vides organizēšanu sporta un veselības stundā audzēkņiem ar IAT.
1.3. Demonstrē prasmes kustību spēju attīstības plānošanā audzēkņiem ar IAT.
4. Prot izmantot iekļaušanas speciālās izglītības mācīšanas metodes un vides organizēšanas principus sporta un veselības stundā audzēkņiem ar IAT.
5. Prasmes pielietot komunikācijas, tai skaitā alternatīvās komunikācijas, metodes un to praktisko pielietojumu sporta un veselības stundā.
1.6. Studējošie spēj prasmīgi analizēt iegūtos rezultātus: par atbalsta līmeņiem PFA programmā un to praktisko pielietojumu, par praktiski veikto gadījumu piemēru analīzi praktiskās nodarbībās skolas vidē.