Sports multikulturālā vidē un paralimpiskā izglītība (LSPA_157)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt studentu izziņas metožu apguvi, apgūt ”Godīgas spēles” principus kā sporta ētikas pamatprasību, veidot radošās darbības pieredzi, sekmēt studentu patstāvības attīstību pētnieciska rakstura uzdevumu risināšanā. Sniegt zināšanas un veidot iemaņas darbam multikulturālā vidē.
Priekšzināšanas
Apgūti Studiju kursi: Pedagoga profesionālās prasmes, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Izglītības psiholoģija pedagogiem, Izglītības iestādes vadība, Uzņēmējdarbība un grāmatvedība, Civilā aizsardzība, valsts drošība un vides aizsardzība ilgtspējīgai attīstībai, Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija, Pedagoģiskie pamati pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Studentcentrēta pieeja pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Novērtēšanas metodes pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Pielāgoto fizisko aktivitāšu programmu saturs, Ergonomiskie un drošības principi sporta stundā, Funkcionālie ierobežojumi un fiziskie vingrinājumi, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Vispārīgā un vecumposmu fizioloģija un/vai Pielāgotās fiziskās aktivitātes audzēkņiem ar intelektuāliem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar sensoriem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar uzvedības, mācīšanās traucējumiem un autismu.
Rezultāti
1.1. Jēdzienu „Godīga spēle” ilustrē ar izvēlētā sporta veida piemēriem.
2. Multikulturālisms un multikulturālā izglītība.
3. Olimpiskās kustības pamatprincipi, paralimpiskā kustība, Latvijas sportistu sasniegumi olimpiskajās spēlēs.
1.4. Prot sastādīt uzdevumus dažāda vecuma bērniem un jauniešiem par olimpiskās kustības jautājumiem.
1.5. Izprot jēdzienu „Godīga spēle”, māk interpretēt, diskutēt un argumentēt.