Starpdisciplinārā sadarbība iekļaujošā izglītībā (LSPA_160)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Plānot tādu iekļaujošās sporta izglītības Studiju pieredzi, kura veicina iekļaujošas izglītības vides īstenošanu un sagatavo speciālistus audzēkņu ar speciālajām izglītības vajadzībām individuālo izglītības mērķu sasniegšanai. Starpdisciplinārā sadarbība iekļaujošā izglītībā, sadarboties ar citiem speciālistiem, kuri īsteno SI/PSI.
Priekšzināšanas
Apgūti studiju kursi: Pedagoga profesionālās prasmes, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Izglītības psiholoģija pedagogiem, Izglītības iestādes vadība, Civilā aizsardzība, valsts drošība un vides aizsardzība ilgtspējīgai attīstībai, Cilvēka anatomija un dinamiskā anatomija, Pedagoģiskie pamati pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Studentcentrēta pieeja pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Novērtēšanas metodes pielāgotās fiziskās aktivitātēs, Pielāgoto fizisko aktivitāšu programmu saturs, Ergonomiskie un drošības principi sporta stundā, Funkcionālie ierobežojumi un fiziskie vingrinājumi, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Vispārīgā un vecumposmu fizioloģija un/vai Pielāgotās fiziskās aktivitātes audzēkņiem ar intelektuāliem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar sensoriem attīstības traucējumiem, PFA audzēkņiem ar uzvedības, mācīšanās traucējumiem un autismu.
Rezultāti
1.1. Par sadarbību ar citiem speciālistiem, kuri īsteno SI/PSI.
2. Par sadarbību ar veselības aprūpes un rehabilitācijas speciālistiem (piemēram, fizioterapeitu, darba terapeitu, runas terapeitu, psihologu) ar invalīdu sporta un rekreācijas pakalpojumu pārstāvjiem.
3. Demonstrē zināšanas par sadarbību ar citām personām, kuras rūpējas par audzēkņiem ar SIV.
1.4. Sadarboties audzēkņu ar SIV IIP plānošanā un īstenošanā ar veselības aprūpes un rehabilitācijas speciālistiem (piemēram, fizioterapeitu, darba terapeitu, runas terapeitu, psihologu).
5. Sadarboties ar audzēkņu, kuriem ir SIV, vecākiem vai aizbildņiem. Sazināties un sadarboties un ar attiecīgām invalīdu organizācijām tuvējā apkaimē, lai noskaidrotu sadarbības iespējas (piemēram, ar Speciālo olimpiādi, vietējiem sporta klubiem ar nevalstiskajām organizācijām.
1.6. Veidot profesionālu sadarbību, lai uzlabotu mācīšanas stratēģiju kvalitāti, kuras tiek izmantotas audzēņiem ar SIV sporta un veselības stundā.