Peldēšanas didaktika (LSPA_487)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sekmēt studējošo profesionālās kompetences attīstību peldēšanas mācīšanas un mācīšanās organizācijā un vadībā, ievērojot izglītojamo individuālās iespējas un atbilstību sasniedzamajam mācīšanās rezultātam. Dot iespēju studējošiem apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes peldēšanā, pielietojot arī teorētiskās un praktiskās zināšanās sporta teorijā, anatomijā, dinamiskajā anatomijā, fizioloģijā, biomehānikā. Izprast un lietot drošības noteikumus pie un uz ūdens. Orentieties pamata peldēšanas un sporta peldēsanas terminologijā angļu valodā.
Priekšzināšanas
Priekšzināšana anatomijā, fizioloģijā, biomehānikā. Prasme peldēt.
Rezultāti
1.Klasificēt, formulēt un pamatot peldēšanas prasmes apgūšanas līmeņus: sākuma stadijā (pamata ķermeņa stāvokli ūdenī, elpošanas regulēšana); progresīvais līmenis (atvieglotu kustību saskaņā ar elpošanas kontroli izmantošana pārvietošanai ūdenī); perfekts peldēšanas prasmju līmenis ( peldēšanas veidu kustību automātiska izpilde pie elpošanas kontroles un regulēšanas).
1.Prasme kontrolēt un regulēt: elpošanu peldot, ķermeņa līdzsvaru horizontālā stāvoklī ūdenī.
1.Spēja plānot, vadīt un individualizēt mācību procesu daudzveidīgos peldēšanas vingrinājumos un rotaļās, atbilstoši visām izglītības pakāpēm. Formulēt un pielietot pamata peldēšanas terminoloģiju angļu valodā.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Sporta zinātne | 2 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts |