Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Renārs Līcis
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:Īsā cikla (Pirmā līmeņa)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Sporta pedagoģija; Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Studējošo profesionālo kompetenču attīstība sporta spēļu (futbols, volejbols) tehnikas paņēmienu mācīšanā. Sporta nodarbības organizēšas formu apguve, ievērojot izglītojamo individuālās iespējas un atbilstību sasniedzamajam mācīšanās rezultātam. Iespēju nodrošināšana studējošiem apgūt teorētiskās zināšanas par sportra spēļu noteikumiem un tehnikas paņēmienu pielietošanu sacensību apstākļos.

Priekšzināšanas

Sporta spēļu (futbols, volejbols) didaktikas studiju sākšanai nepieciešamo zināšanu, prasmju un iemaņu līmenim jāatbilst vispārizglītojošo skolu sporta standartu prasībām.

Rezultāti

Zināšanas

1.1. Zināt sporta spēļu (futbols, volejbols) vēsturi un attīstību Latvijā un pasaulē.
2. Zināt visu sporta spēļu (futbols, volejbols) tehnikas paņēmienu klasifikāciju.
3. Zināt sporta veidu (futbols, volejbols) spēles noteikumus un tiesnešu žestus.
4. Izprot galvenos pamatprincipus sporta nodarbības konspekta veidošanai.
5. Pārzināt sporta spēļu(futbols, volejbols)terminoloģiju angļu valodā.

Prasmes

1.1. Prot un māk pielietot galvenos tehnikas paņēmienus attiecīgajā sporta spēlē.
2. Prot izveidot mācību prakses konspektu atbilstoši izvirzītajaiem nodarbības uzdevumiem, sekojot vispārizglītojošo skolu sporta standartu prasībām.
3. Prot komunicēt un atbildēt uz jautājumiem par attiecīgo tēmu studiju kursa laikā.

Kompetences

1.1. Spēja plānot, vadīt starpdisciplināru un individualizētu mācību procesu sporta spēlēs.
2. Spēja kritiski analizēt un izvērtēt pielietoto mācību metodiku un to atbilstību izglītojamo spējām un vispārizglītojošo skolu sporta standartu prasībām.
3. Mācēt izvēlēties un pielietot pedagogam nepieciešamās kompetnces, mācību procesa realizēšanai.
4. Spēja darboties gan individuāli, gan grupās, lai pielāgotos mainīgiem notikumu apstākļiem.