Pārlekt uz galveno saturu
Kategorija
Informācijas sistēmas

Apraksts

Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) studējošajiem un darbiniekiem ir pieejama jauna pieteikumu sistēma, taču saite paliek iepriekšējā - help.rsu.lv. Atveroties logam, RSU studējošajiem nepieciešams ievadīt savu studējošā e-pastu un paroli, savukārt, darbiniekiem, RSU lietotājvārdu un paroli. 

Doties uz pieteikumu sistēmu!Jaunā, uzlabotā pieteikumu sistēma papildināta ar zemāk minētajām funkcionalitātēm:

  • jūs varat apskatīt savu pieteikumu risināšanas gaitu un statusu, 
  • var redzēt biežāk veiktos pieteikumus,
  • pieteicējs var pievienot ekrānšāviņus,
  • pieteicējs var novērtēt pieteikuma izpildes kvalitāti 5 zvaigžņu skalā, kā arī atstāt komentāru.

IT pieteikuma iesniegšana joprojām notiks caur intraneta pogu “IT palīdzība” vai help.rsu.lv. Lai nosūtītu pieteikumu, darbiniekam būs jāielogojas sistēmā ar RSU ieejas vārdu un paroli. Tad ir jāizvēlas pieteikuma tēma (sk. zemāk).

Lai saņemtu tehnisko palīdzību pēc iespējas ātrāk, IT departaments atgādina, ka piesakot problēmu, tā jāapraksta pēc iespējas detalizētāk, izklāstot notikuma gaitu pilnībā.

Kādus pieteikumus var pieteikt?

Izmantojiet šo pieteikumu formu, ja Jums:

  1. Dokumentu pārvaldības un arhīva daļa
  2. Izmantojiet Infrastruktūras departamenta atbalsta sistēmu, ja Jums ir jautājumi par galdnieka darbiem, elektrību, apkuri, drošības sistēmu, ūdens un kanalizāciju, autotransportu pieteikumu, citiem remontadarbiem un citiem darbiem, pilnu sarakstu skatiet šeit
  3.  Ja Jums ir jebkāds pieteikums saistībā ar Izdevniecības un poligrāfijas daļas jautājumiem, izmantojiet Izdevniecības un poligrāfijas pakalpojumus.
  4. Piesakiet tulkojumu vai rediģēšanas pakalpojumu, piesakot Tulkojumu un rediģēšanas pieteikumus.
  5. Izmantojiet IT Servisa centra pieteikumus, lai sazinātos par jautājumiem, ja nepieciešams nodrošināt video un lekciju video ierakstīšanas pakalpojumu, tonera pieteikšana drukas iekārtai, kā arī jebkuri jautājumi saistīti ar datoriem un portatīvajiem datoriem. 
  6. Brīvas formas IT pieteikumi, ja Jums ir jebkurš IT jautājums, piemēram, par RSU iekšējo tīklu un iekšējām sistēmām (DVS, HOP, PDV, Docētāju portālu, Intranetu, Telpu rezervēšanas sistēmu).


Piemēram, izvēloties brīvas formas pieteikumu, lietotājam būs jānorāda tēma, detalizēts apraksts. Ja nepieciešams, pieteikumam var pievienot arī failu (piemēram, ekrānšāviņu, kas paskaidro pieteikuma būtību).

Pēc pieteikuma izveidošanas darbinieks saņem automātiskos paziņojumus par pieteikuma risināšanas statusu, piemēram, ka pieteikums ir saņemts, kuram IT Servisa centra kolēģim tas ir deleģēts. Ja studējošais vai darbinieks vēlas sekot līdzi statusam pašā sistēmā, no e-pasta paziņojumiem var atrakstīties. Tāpat, ieejot pieteikumu sistēmā, darbinieks redzēs visu savu pieteikumu vēsturi. Par to, kā apskatīt izveidotos pieteikumus, lasīt zemāk.

Kā es varu apskatīties savus pieteiktos pieteikumus?

Lai apskatītu savus pieteikumus, lapā help.rsu.lv lapas augšējā labajā stūrī jāspiež uz Mani pieteikumi, Jūs redzēsiet Jūsu pieteiktos pieteikumus un to statusus, savukārt, spiežot uz Visi pieteikumi, Jūs redzēsiet, kādi pieteikumi ir kopumā.

mani pieteikumi_0.PNG

Uz e-pastu itatrsu[pnkts]lv (it[at]rsu[dot]lv) sūtītie, telefoniskie un klātienes pieteikumi arī tiks ievietoti šajā sistēmā, lai IT Servisa centrā veidotos vienotais pieteikumu saraksts. Jautājumu un neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazināties ar RSU IT Servisa centru, rakstot uz itatrsu[pnkts]lv (it[at]rsu[dot]lv), zvanot 67061515 vai nākot uz G-115. kabinetu darba dienās no plkst. 07.45-20.00, sestdienās no 09.00-16.00.

    Doties uz pieteikumu sistēmu!