Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: RSU Liepājas filiāle
ECTS:3
Kursa vadītājs:Diāna Oļukalne
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Psiholoģija; Vispārīgā psiholoģija

Mērķis

Veidot vispārīgu priekšstatu par sporta psiholoģijas zinātni un sporta psiholoģiskajiem aspektiem, galvenajiem psiholoģijas virzieniem un nozarēm, pētniecības metodēm; veidot izpratni par cilvēka psihes galvenajām likumsakarībām, psihiskajiem procesiem, personību, indivīda emocionālo un kognitīvo attīstību dažādos vecumosmos, personības attīstību ietekmējošajiem aspektiem.

Priekšzināšanas

Nav.

Rezultāti

Zināšanas

1.• raksturo psiholoģiju kā zinātni un tās galvenos uzdevumus;
• nosauc mūsdienu psiholoģijas galvenos virzienus;
• raksturo psiholoģijas vēsturisko attīstību;
• apraksta cilvēka psihes galvenās likumsakarības;
• raksturo psihisko attīstību virzošos spēkus;
• izprot cilvēka psihiskās attīstības likumsakarības;
• atpazīst cilvēka psihiskās īpašības un stāvokļus, psihiskos procesus;
• nosauc galvenās pētīšanas metodes psiholoģijā;
• raksturo indivīda kognitīvo un emocionālo attīstību dažādos vecumposmos;
• nosauc vides ietekmes faktorus sportā;
• apraksta motīvu veidus sportā;
• atpazīst dažādas emocijas un jūtas;
• izprot fiziskās, tehniskās un taktiskās sagatavotības psiholoģiskos aspektus;
• raksturo psiholoģiskās sagatavotības galvenos veidus;
• apraksta sporta sacensību psihoemocionālos aspektus;
• raksturo sportistu psiholoģisko sagatavotību treniņos un sacensībās;
• izprot sociālpsiholoģiskos aspektus sportā.

Prasmes

1.• apraksta galvenos psiholoģijas virzienus un nozares;
• apraksta psihes pamata likumsakarības;
• apraksta personības individuāli tipoloģiskās īpatnības.

Kompetences

1.• atšķir dažādus psihiskos fenomenus;
• atšķir dažādus psiholoģijas virzienus un nozares;
• diskutē par sporta psiholoģijas zinātnes pamatjēdzieniem.