Pārlekt uz galveno saturu
Studentiem

24. aprīlī RSU Psihosomatiskās medicīnas un psihoterapijas katedrā notika studentu pētniecisko darbu aizstāvēšana.

Katedras vadītāja doc. Gunta Ancāne netaupa uzslavu studentiem: "Kolēģi labi pastrādājuši, daži pat izcili. Katedrā izstrādātajā veidlapā bijām ietvēruši šādus kritērijus: temata nozīme un aktualitāte, materiāli un metodes, rezultāti un secinājumi, prezentācija, diskusija, iekļaušanās laikā. Ņēmām vērā arī recenzenta vērtējumu, TurnitIn plaģiātisma pārbaudes rezultātus un sadarbību ar darba vadītāju."

Visaugstāko vērtējumu – atzīmi "10" – nopelnīja Jānis Kristaps Vasiļonoks, Linda Borskoviča, Laura Gribuste, Ali Lavins (Ali Lavin), Adelīna Nikitenko un Karīna Rudus. Paldies kolēģiem, jo īpaši viņu darbu zinātniskajiem vadītājiem dr. Laurai Valainei, doc. Artūram Utinānam, dr. Artūram Miksonam, dr. Laurai Bubko un dr. Romānam Beskrovnijam.

Daži komentāri, kuri varētu noderēt visiem studentiem nākamajām konferencēm un darbu aizstāvēšanai.

Labu iespaidu rada...

  • Iepazīstināšana ar sevi; savukārt darba zinātniskā vadītāja nosaukšana nav vietā – visa atbildība par prezentācijas kvalitāti jāuzņemas prezentācijas autoram pašam!
  • Pētniecībā neatbilstīgi skan: “Es jums pastāstīšu par…” Tad jau tas tāds sarunu klubiņš pie kafijas tases vien būs! Zinātnieka nākamais teikums aiz iepazīstināšanas ar sevi ir “Mana darba temats ir...” Vēlams lietot tagadnes formu, nevis pagātni (“bija”). Ko tad prezentēs, ja temata vairs nav?
  • Priekšroka jādod darbības vārda ciešamai kārtai, proti, nevis “jūs redzat" un "mēs redzam”, bet “šajā slaidā atainoti…”, “šajā attēlā parādīti rezultāti” u. tml.

gunta_ancane_2022.jpg

Pateicos par ieguldīto darbu un novēlu panākumus nākamajā zinātniskajā konferencē!

Jūsu Gunta Ancāne