Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Normunds Kozlovs
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Plašsaziņas līdzekļi un komunikācija

Mērķis

• kursa mērķis ir iepazīstināt ar jaunatnes subkultūru attīstību un to pētniecības teorētisko segumu,
• radīt izpratni par kultūrdaudzveidību modernās sabiedrības ietvaros.

Priekšzināšanas

Apgūti studiju kursi „Ievads studijās un specialitātē”, „Ievads komunikācijas teorijās”.

Rezultāti

Zināšanas

1.• jāpārzin subkultūru veidošanās mehānisms un to attīstība,
• jāpārzin kultūras studiju jaunatnes subkultūru pētīšanas sadaļa,
• jābūt izpratnei par procesiem subkultūru vidē un to mijiedarbi ar masu kultūru

Prasmes

1.• lietot iegūtās zināšanas konkrētu jauniešu subkultūru analīzē,
• metodiski un sistemātiski analizēt dažāda līmeņa komunikācijas procesus, konceptuāli izprotot jauniešu subkultūru diversitāti un īpatnības;
• atpazīt subkulturālos artefaktus stilīguma ekonomikā (economy of "cool")

Kompetences

1.• Komunikācijas aspektu novērtējums dažādu jauniešu subkultūru dažādās attīstības fāzēs un dažādos komunikācijas līmeņos
• Kritiska attieksme pret kultūras komercializācijas un subkulturācijas procesiem, vēstījumiem tajos un to efektiem sabiedrībā;
• Jauniešu subkultūras fenomena interpretācija, balstoties un dažādiem teorētiskajiem modeļiem.