Uzlabota stratēģiskā komunikācija un krīžu vadība (SZF_154)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir padziļināt studentu izpratni par uzlabotajām stratēģiskās komunikācijas teorijām un praksi hibrīda draudu kontekstā. Kurss sniedz praktisku pieredzi komunikācijas stratēģiju izstrādē un novērtēšanā krīzes situācijām un veicina kritisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes, kas ir būtiskas efektīvai krīzes pārvarēšanai. Šie mērķi saskan ar kursa aprakstu un to mērķis ir nodrošināt studentus ar zināšanām un prasmēm, kas nepieciešamas līdera lomai krīzes komunikācijā.
Priekšzināšanas
Apgūts kurss “Stratēģiskā komunikācija hibrīda draudu kontekstā”.
Rezultāti
1.Studentiem būs dziļa izpratne par uzlabotajām stratēģiskās komunikācijas teorijām un praksi hibrīda draudu kontekstā. Būs praktiskās iemaņas komunikācijas stratēģiju izstrādē un novērtēšanā sarežģītām krīzēm, kā arī kritiskās domāšanas un problēmu risināšanas spējas, kas nepieciešamas efektīvai krīzes pārvarēšanai. Studenti arī zinās par ētiskiem apsvērumiem krīzes komunikācijā un spēs pieņemt pārdomātus lēmumus izaicinošās situācijās. Turklāt viņiem būs pieredze sadarbībā ar citiem, lai izstrādātu un īstenotu krīzes komunikācijas plānus, zināšanas par jaunām tehnoloģijām un to ietekmi uz krīžu komunikāciju, spēja analizēt un interpretēt datus, lai sniegtu informāciju komunikācijas stratēģijām, un spēcīgs pamats vadošajām lomām krīzes vadībā.
1.Šī kursa mērķis ir attīstīt virkni būtisku prasmju stratēģiskajai komunikācijai un krīžu pārvarēšanai, tostarp kritisko domāšanu, problēmu risināšanu, stratēģisko plānošanu, ieinteresēto pušu iesaistīšanu, krīžu vadību, ētisku lēmumu pieņemšanu, vadību, komunikācijas prasmes, pielāgošanās spējas, starppersonu prasmes, kultūras jutīgumu un tehnoloģiskās zināšanas. Attīstot šīs prasmes, studenti būs labi sagatavoti, lai uzņemtos vadošās lomas krīžu komunikācijā un sniegtu ieguldījumu sarežģītu krīžu efektīvā pārvaldībā.
1.Šī kursa mērķis ir attīstīt virkni kompetenču, kas ir būtiskas stratēģiskajai komunikācijai un krīžu pārvarēšanai, tostarp stratēģisko domāšanu, krīžu vadību, ieinteresēto pušu iesaistīšanu, ētisku lēmumu pieņemšanu, vadību, komunikācijas prasmes, pielāgošanās spējas, starppersonu prasmes, kultūras jutīgumu un tehnoloģiskās prasmes. Attīstot šīs kompetences, studenti būs labi sagatavoti, lai uzņemtos vadošās lomas krīžu komunikācijā un sniegtu ieguldījumu sarežģītu krīžu efektīvā pārvaldībā.