Digitālais tēls, komunikācija un krīzes vadība (SZF_161)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kurss paredzēts, lai studējošie iegūtu zināšanas un prasmes par digitālās identitātes un digitālās komunikācijas tēla veidošanas pamatprincipiem profesionāliem un personīgiem mērķiem.
Kursa laikā tiks apgūtas praktiskas zināšanas un prasmes digitālās identitātes un tēla veidošanā, rasts priekšstats par digitālo kanālu un rīku iespējām, apgūta to produktīva lietošana, lai sasniegtu savus izvirzītos mērķus un paaugstinātu digitālās komunikācijas prasmes. Kursa laikā varēs apgūt krīzes vadības pamatprincipus digitālajā komunikācijā, iemācīties, kā efektīvi plānot un īstenot krīzes komunikāciju dažādos digitālajos kanālos, kā identificēt potenciālās krīzes situācijas, kā uz tām reaģēt, lai mazinātu negatīvo ietekmi uz zīmolu vai personīgo tēlu un, kā novērst dažādus reputācijas riskus.
Priekšzināšanas
Vēlama pieredze sociālo mediju platformu lietošanā, lai kursa ietvaros izmantotu sociālo mediju platformas, informācijas apkopošanai praktisko uzdevumu veikšanai.
Vēlama pieredze darbā ar ģeneratīvā mākslīgā intelekta (MI) risinājumiem, teksta un attēlu ģenerēšanai, lai kursa ietvaros veiktu uzdevumus, kas saistīti ar ģeneratīvā MI izmantošanu, sociālo mediju platformu satura sagatavošanai.
Rezultāti
1.Atpazīst galvenos digitālās komunikācijas un digitālās identitātes jēdzienus un uzskaita sociālo mediju lietošanas pamatprincipus.
Identificē un izvēlas sadarbības veidošanas taktiku ar citiem satura veidotājiem.
Identificē un izvērtē mākslīgā intelekta veidotu saturu un analizē tā izmantošanas iespējas, komunikācijas mērķu sasniegšanai.
Atpazīst galvenos digitālās komunikācijas analīzes rīkus un metodes un apzinās to izmantošanas iespējas.
1.Novērtē populārāko digitālo satura rīku efektivitāti dažādos kontekstos.
Nosaka piemērotākās mērķauditorijas dažādām vajadzībām, izveido piemērotu saturu dažādām auditorijām.
Interpretē dažādos digitālajos komunikācijas kanālos iegūtos datus, to nozīmi un ietekmi uz digitālo identitāti.
Nosaka un klasificē kvantitatīvus un kvalitatīvus digitālā satura analīzes rezultātus.
Atšķir veiksmīgas un neveiksmīgas digitālās komunikācijas kampaņas, spēj izskaidrot to rezultātus.
Izskaidro digitālās komunikācijas satura efektivitāti un tās ietekmi uz personīgo un organizācijas digitālo identitāti.
Iesaistās diskusijās par digitālā satura analīzi.
Prot sagatavot automatizētus ierakstus digitālajos kanālos ar mākslīgā intelekta palīdzību.
Izsaka argumentēti pamatotu viedokli par digitālās komunikācijas procesiem kopumā.
1.Digitālās komunikācijas analīzes procesā izvēlas un pielieto atbilstošas kvantitatīvās un kvalitatīvās analīzes metodes.
Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju digitālajos komunikācijas kanālos un to izmantot personīgās un organizācijas digitālās identitātes stiprināšanā.
Spēj analizēt dažādus digitālās komunikācijas procesus un projektus, dotos uzdevumus pildot individuāli un darba grupā, kā arī māk novērtēt citu paveikto darbu digitālās komunikācijas jomā.
Digitālās komunikācijas plānošanas procesā spēj noteikt konkrētus mērķus, prot izveidot galveno vēstījumu, noteikt atbilstošas mērķgrupas un izveidot digitālās komunikācijas taktisko plānu.
Spēj analizēt digitālās identitātes problēmas, veikt nepieciešamās informācijas atlasi, izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai.
Spēj strādāt grupā un izveidot organizācijas digitālās komunikācijas stratēģiju, plāno digitālo komunikāciju, mēra rezultātu un spēj interpretēt datus.
Māk patstāvīgi formulēt un analizēt dažādus digitālās identitātes un komunikācijas aspektus, pamatot lēmumus, nepieciešamības gadījumā veicot papildu analīzi.
Spēj risināt dažādus digitālās komunikācijas un digitālās identitātes krīžu gadījumus.