Pedagoģijas stratēģijas pētnieka pašpilnveidē un zinātniskajā darbībā (VPUPK_358)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Padziļināt izpratni par mācīšanās/mācīšanas stratēģiju pārvaldības nozīmīgumu pētnieka pašpilveides procesā un zinātniskajā darbībā, integrējot dažādu biomedicīnas jomu zināšanas praktiskajā darbībā, tādējādi sekmējot zinātnisko progresu un sniedzot radošu ieguldījumu nozares attīstībā.
Priekšzināšanas
Atbilstoši studiju programmai. Zināšanas bakalaura līmenī bioloģijā.
Rezultāti
1.Definē un izprot zinātniskās pētniecības teorētiskos pamatus.
1.Izvēlas un lieto atbilstošas pedagoģijas stratēģijas, sekmējot zināšanu tranformāciju praktiskā darbībā.
1.Integrē dažādu biomedicīnas jomu zināšanas praksē kontekstā ar atbilstošu, inovatīvu pedagoģijas stratēģiju izvēli; lietojot mūsdienīgas tehnoloģijas, dod radošu, ilgtspējīgu ieguldījumu konkrētu situāciju risināšanā, izvirzīto mērķu sasniegšanā un sevis kā pētnieka pašpilnveidē.