Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
ECTS:3
Kursa vadītājs:Kalvis Ciekurs
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Citas veselības un sporta zinātņu apakšnozares; Sporta pedagoģija; Sporta teorija un vēsture; Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Kursa mērķis ir dot iespēju apgūt un pielietot praksē kvalitatīvās metodes pētniecībā rekreācijā, apgūt teorētiski un pielietot praktiski studentu treniņu līdzekļu un metožu izvēli. Dot iespēju apgūt ar rekreāciju saistītus uzņēmējdarbības pamatus, apgūt rekreācijas menedžmenta ar rekreācijas jomu saistītu menedžmenta procesu, klasteru nozīmi uzņēmējdarbībā rekreācijā. Dot iespēju apgūt ar rekreācijas jomu saistītus mārketinga pamatus, zīmola veidošanas pamatprincipus.

Priekšzināšanas

Vispārizglītojošie studiju kursi, nozares teorētiskie pamata kursi.

Rezultāti

Zināšanas

1.1. Izprot rekreācijas pētījumos pielietojamās kvalitatīvās metodes, to pielietojumu un analīzi.
2. Izprot treniņu procesu, tā nozīmi rekreācijā.
3. Izprot rekreācijas menedžmenta un mārketinga jēdzienu, rekreācijas pakalpojumu piedāvājumu un pieprasījumu Latvijā, rekreācijas pakalpojumu cenu veidošanos un ar rekreāciju saistītu projektu veidošanu, vadību, kontroli.
4. Pārzin uzņēmuma stratēģijas veidošanas pamatprincipus. Pārzin dažādas mārketinga teorijas. Pārzina uzņēmuma pakalpojumu pārdošanas veicināšanas paņēmienus un metodes.
5. Izprot motivācijas teorijas un to pielietošanu praksē darbinieku motivācijai un pakalpojuma mērķa grupas motivācijai.

Prasmes

1.1. Prot izvēlēties pētījumam atbilstošas metodes un organizēt pētījumu rekreācijā.
2. Prot patstāvīgi strādāt ar videoanalīzes programmām un izstrādāt zinātnisku prezentāciju.
3. Prot izstrādāt rekreācijas pakalpojuma projektus un informēt mērķa auditoriju par savas darbības rezultātiem.
4. Prot formulēt rekreācijas uzņēmuma misiju, vīziju un pamatot uzņēmuma stratēģijas izstrādes nepieciešamību.

Kompetences

1.1. Prasmīgi organizē pētījumus rekreācijā, analizē pētījuma rezultātus pielietojot kvalitatīvo datu apstrādes programmas.
2. Risina profesionālus jautājumus saistībā ar pētījumiem rekreācijā un treniņu procesu.
3. Patstāvīgi var veikt jebkura sporta veida pedagoģiski biomehānisko videoanalīzi ar datorprogrammu palīdzību.
4. Prasmīgi analizē mārketinga tendences, pieprasījumu un piedāvājumu pakalpojumiem rekreācijas jomā.
5. Prasmīgi pielieto iegūtās zināšanas rekreācijas pakalpojuma projektu izstrādē.
6. Pārzin savstarpējo attiecību un sadarbības prasmju attīstīšanas un pilnveidošanas paņēmienus un metodes.