Grafiskā dizaina pamati (SZF_206)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir iepazīstināt studentus ar grafiskā dizaina disciplīnu, tā izcelsmi, sastāvdaļām, pielietojamību un izstrādes procesu. Studenti apgūs, kā izstrādāt grafisko dizainu analogajai un digitālajai videi, kā atšķirt dekoratīvu no funkcionāla dizaina, kā arī izpratīs dizaina gala patērētāja lomu dizainera lēmumu pieņemšanā. Kursā uzsvars tiek likts uz cilvēku centrēto dizaina pieeju, kurai lietotāja pieredze izvirzīta kā galvenā dizaina kvalitātes mēraukla.
Priekšzināšanas
Pamata zināšanas par dizainu, mākslu vai komunikāciju.
Rezultāti
1.• izprast grafiskā dizaina izcelsmi un pielietojumu;
• atpazīt grafiskā dizaina sastāvdaļas;
• novērtēt grafiskā dizaina kvalitāti (spēt atšķirt ‘labu’ no ‘slikta’ dizaina);
• izmantot grafiskā dizaina pamatprincipus tā izstrādē.
1.• Komandas veidošana un sadarbība;
• Problēmrisināšana;
• Komunikācijas prasme, lai spētu rast risinājumus kompleksām problēmām.
1.• Kritiski vērtēt ziņu grafiskā dizaina lietojamību analogajā un digitālajā vidē;
• Individuāli un grupās apspriest un prezentēt grafiskā dizaina projektus;
• Pielietot teorētiskās zināšanas praksē.
Plānojums
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Multimediju komunikācija | 3 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Ričards Znutiņš-Znutāns |
| Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
|---|---|---|---|---|---|
| Multimediju komunikācija | 4 | 1. cikla (Bakalaura) | Obligāts | Ričards Znutiņš-Znutāns |