Pārlekt uz galveno saturu

Dokumentu pārvaldības un arhīva daļa ir administratīvā struktūrvienība, kuras darbības mērķis ir dokumentu pārvaldības un arhīva sistēmas darbības nodrošināšana universitātē atbilstīgi Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) misijai, mērķiem, īstenošanas stratēģijai, kā arī ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.

Galvenie uzdevumi

  • Nodrošināt saņemto, nosūtāmo, iekšējo dokumentu reģistrēšanu un to elektronisku apriti dokumentu vadības sistēmā (DVS)
  • DVS darbības pilnveidošana, apmācību nodrošināšana
  • RSU dokumentu klasifikācijas shēmas izstrāde un saskaņošana ar Latvijas Nacionālo arhīvu
  • Pastāvīgi un ilglaicīgi glabājamo struktūrvienību lietu pieņemšana RSU arhīva glabāšanā, to aprakstīšana un pastāvīgi glabājamo lietu nodošana Latvijas Nacionālā arhīvā glabāšanā saskaņā ar RSU dokumentu klasifikācijas shēmu
  • Arhīva izziņu sagatavošana
  • Dokumentu tulkošana angļu valodā akadēmiskajā jomā
  • Kurjerpasta pieteikumu apstrāde