Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:3
Kursa vadītājs:Nora Jansone-Ratinika
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:3. cikla (Doktora)
Mērķauditorija:Ārstniecība; Farmācija; Komunikācijas zinātne; Medicīnas pakalpojumi; Politikas zinātne; Psiholoģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Socioloģija; Tiesību zinātne; Vadībzinātne; Veselības vadība
Valoda:Angļu, Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Izglītības zinātnes

Mērķis

Nodrošināt iespējas doktorantiem bagātināt akadēmiskajam darbam un karjerai nepieciešamo kompetenci, lai izprastu aktualitātes augstākajā izglītībā, augstskolas pedagoģijā, un mērķtiecīgi īstenotu studentcentrētu studiju procesu.

Priekšzināšanas

Izpratne par pedagoģijas pamatiem.

Rezultāti

Zināšanas

1.- interpretē augstākās izglītības pieredzes un attīstības kontekstus Latvijā un starptautiski;
- orientējas studentcentrētas pedagoģijas teorijas un prakses nostādnēs;
- zina kā izstrādāt uz studiju rezultātu sasniegšanu orientētu studiju kursa dizainu;
- izprot mācīšanās un mācīšanas sasniegumu vērtēšanas būtību, pieejas un metodes.

Prasmes

1.- analizē augstākās izglītības un zinātnes telpā aktuālos pedagoģiskos izaicinājumus un attīstības virzienus;
- izvēlas izvirzītajam pedagoģiskajam mērķim, studējošo mācīšanās vajadzībām atbilstošas, mērķtiecīgi pamatotas pedagoģiskās pieejas, mācību metodes, tehnoloģijas un tehnoloģiskos risinājumus;
- integrē promocijas pētījumā gūtās atziņas savas pedagoģiskās darbības modelēšanā;
- izvērtē studējošo mācīšanās procesu, rezultātus un augstskolas docētāja profesionālo darbību.

Kompetences

1.- patstāvīgi un argumentēti piedāvā konceptuālus risinājumus pedagoģisko inovāciju attīstībai augstākajā izglītībā;
- pamatoti kritiski izvērtē savu un kolēģu pedagoģisko kompetenci īstenot starpdisciplināru pētniecībā un pierādījumos balstītu pedagoģisko darbību.