Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Struktūrvienība: Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
ECTS:2
Kursa vadītājs:Kalvis Ciekurs
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Rehabilitācija; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Radīt izpratni par kritiskās domāšanas būtību, tās attīstīšanas iespējām veselības aprūpes jomā.
Uzdevumi:
Radīt izpratni par kritiskās un kritiski analītiskās domāšanas principu sistēmas (ierosināšana, apjēgšana, refleksija) pielietošanu kritiskās domāšanas attīstīšanā. Apgūt prasmi efektīvi strādāt ar dažādiem izziņas avotiem, tekstiem. Pilnveidot studentu sadarbības iemaņas grupā. Sekmēt studentu patstāvīgo darbu izstrādes to teorētisko pamatojuma nepieciešamību kursa apguvē. Sekmēt pedagoģisko priekšnosacījumu veidošanos fizioterapeita radošai darbībai.

Priekšzināšanas

Apgūti iepriekš studiju programmā esošie studiju kursi.

Rezultāti

Zināšanas

1.Kritiskās un kritiski analītiskās domāšanas principi fizioterapeita profesijas attīstības veicināšanai, Kritiskās un kritiski analītiskās domāšanās principi pakalpojuma pieejamības veicināšanai, klīniskās spriešanas modeļi, kritiskā domāšana un kritiski analītiskā domāšana izmeklēšanas rezultātu interpretācijā, zināšanu sintēzē un lēmumu pieņemšanā.

Prasmes

1.Orientēties veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības normatīvajos aktos. Iesaistīties fizioterapijas nozares profesionālo interešu aizstāvībā. Iesaistīties pacientu grupu interešu aizstāvībā fizioterapijas kontekstā.

Kompetences

1.Spēja aizstāvēt fizioterapijas nozares un pacientu intereses, veicinot izpratni par profesiju, sekmējot tās attīstību un daudzpusību un pieejamību. Spēja interpretēt, analizēt un izvērtēt fizioterapijas novērtēšanas laikā iegūtos rezultātus un noteikt funkcionālo problēmu, izskaiddrojot pacientam sūdzību cēloņus un novērtēšanas rezultātā iegūto informāciju viņam saprotamā valodā.