Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:4
Kursa vadītājs:Rihards Leja
Studiju tips:Nepilna laika (neklātiene), Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Pedagoģija; Sabiedrības veselība; Sporta treneris
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Veselības un sporta zinātnes

Mērķis

Sekmēt studējošo profesionālās kompetences attīstību kustību rotaļu un spēļu mācīšanas un mācīšanās organizācijā un vadībā, ievērojot izglītojamo individuālās iespējas un atbilstību sasniedzamajam mācīšanās rezultātam, integrējot starpdisciplināras zināšanas (profesionālo terminoloģiju angļu valodā, anatomiju, fizioloģiju un pedagoģiju) un ievērojot drošības, ētikas un iekļaujošās izglītības principus. Sniegt iespēju studējošiem apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās prasmes kustību rotaļu un spēļu variantu modelēšanā un slodzes regulēšanā ar mainītiem noteikumiem.

Priekšzināšanas

Zināšanu un prasmju līmenim jāatbilst vispārējās vidējās izglītības standartam sportā, kā arī nepieciešamas vispārīgas zināšanas cilvēka anatomijā un fizioloģijā, kas ļauj izprast kustību pamatus un fizisko aktivitāšu ietekmi uz cilvēka organismu. Vēlamas angļu valodas zināšanas profesionālās terminoloģijas apguvei.

Rezultāti

Zināšanas

1.Izprot kustību rotaļu un spēļu daudzveidību, klasifikācijas veidus, vēsturi un attīstību Latvijā un pasaulē.

Prasmes

1.Prot praktiski plānot, vadīt kustību rotaļas un spēles, un novērtēt to apguvi atbilstoši valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām, valsts pamatizglītības standartu un valsts vidējās izglītības standartam prasībām mācību jomā.

Kompetences

1.Spēt plānot, vadīt starpdisciplināru un individualizētu mācību procesu.