Materia Medica II (RHO_021)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Nodrošināt homeopātisko preparātu Materia Medica teorētisko zināšanu apguvi un pilnveidošanu, tās pētot, izmantojot modernās klasifikācijas sistēmas un grupu analīzi, lai sagatavotu rezidentus ārstniecikajam darbam atbilstoši homeopātijas specialitātes nolikuma prasībām.
Rezultāti
1.Studiju kursa apguvei atvēlētajā laikā rezidents:
• Iegūst zināšanas par plašu homeopātisko zāļu klāstu, tai skaitā par:
• Nozodēm un iazmātiskajiem preparātiem;
• Sārmu (zemes) metālu, to sāļu un nemetālu preparātiem;
• D-bloka metāliem un to sāļiem, aktinīdiem un lantanīdiem;
• Dzīvnieku un augu valsts izcelsmes preparātiem;
• Iegūst zināšanas par dažādu homeopātisko preparātu grupu kopējo raksturojumu, savstarpējām attiecībām un salīdzinājumu;
• Zināšanas par studiju kursā iekļauto preparātu pamatraksturojumu un galvenajām iezīmēm;
• Izpratni par pētījumu nozīmīgumu, lai apstiprinātu un uzlabotu Materia Medica datus.
1.Studiju kursa apguves rezultātā rezidents:
• izskaidro un izprot miazmu teoriju;
• demonstrē zināšanas un izpratni par ārstnieciskajām vielām, kuras izmanto homoeopātiskajā praksē, un atpazīst pielietošanas indikācijas;
• spēj atšķirt indikācijas preparātu izvēlei noteiktos saslimšanu gadījumos;
• spēj veikt diferenciāldiagnostiku starp preparāriem, izmantojot dažādas Materia Medica repertorizācijas un datorizētas repertorizācijas metodes;
• iegūst izpratni par homeopātisko preparātu pielietojamību un demonstrē spēju pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas praktiskajā darbā.
• pielieto iegūtās teorētiskās zināšanas praktiskajā darbā.
1.Pēc sekmīga studiju kursa beigšanas rezidents sasniedz homeopātam nepieciešamās kompetences:
• spēj integrēt zināšanas par apgūtajiem preparātiem un to salīdzinošo diferenciāldiagnostiku, lai identificētu precīzus homeopātiskos preparātus hronisku un kompleksu saslimšanu ārstēšanā;
• attīsta dziļu izpratni par homeopātiskā preparāta ārstniecisko saturu;
• saprot repertoriju struktūru un to rubriku valodu;
• spēj izmantot advancētas repertorizācijas tehnikas;
• spēj pārbaudīt zāļu izvēles ar Materia Medica;
• analizēt un sintēzēt, izmantojot filozofisko indukciju un dedukciju;
• spēj patstāvīgi plānot savu turpmāko mācīšanos (ieskaitot mūžizglītības pašmācību) un piemērot zināšanas praksē.